Traktor blok

Aldığın blok faturalı olacak. Blok için noter satış isteyebiliyorlar.

Blok sizin çıkan blok ile aynı olacak, 2700 cc yerine 2900cc olmuyor.

Montaj yapılıyor ve montajı yapan servis veya usta size işcilik faturası kesiyor.

Noterden almış olduğunuz Motor Blok satışı ve ruhsatlarıyla beraber Proje tadilatı yapan makine mühendisi firmaya gidip motor blogu tadilatı çizdiriyorsunuz

Aracımızın motor numarası değiştiğinden muayeneye girmesi gerekiyor.

Tadilat projesi,ek 1, ruhsat fotokopileri, satın almış olduğunuz blok satış ve ruhsat evrakları ile muayeneye girip oradan onaylanan ek1 ile birlikte sigortacınızı tekrar gideceksiniz veya ruhsat sahibi direk emniyete gidip oradaki mevcut dilekceyi doldurup müracat edilecek.

Emniyette ki kişiler eski ruhsatları, makine mühendesinin proje faturası, işcilik faturası, eski sigorta, nüfus cüzdanınız, motor blogu satış evraklarıyla beraber ek1 ve dilekceye orada imza atıp işlemi yapıp ruhsatı veriyorlar.


Yeni bir düzenleme yapıldı mı bilmiyorum, en son bu şekildeydi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci91
Maliyet nekadar ortalama

Buradan bir rakam vermek doğru olmaz seni yanıltırım.

Çünkü blok fiyatı haricinde işçilik ve hesapta olmayan parçalar da var. Senin piston segman ve subaplar, bilyalar, contalar hatta filtreler ve yağ bile işin içine girer.

Şöförler odası, emniyet, muayene, sigarta vs. o kadar tutmaz.

Allah işini rast götürsün kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: kerem.donmez

Benzer Konular