[size=10pt] İyi aksamlar Agalar.
Bundan bir kaç ay öncesine konu acıp romork tercihimı sizlerle yaptım.
Detaylara gelirsek Eskişehirde Demirciler römork atelyesinde istekler üzerine tasarlandi.
-Kapasite 6 Tonluk fakat ilave ile ortalam 8 9 ton civarı pancar aldıgını gördük.
-Alt saç kalınlıgını 4 mm tutup tas vs gibi seyler için saglamlık yarattık
-35*2 seklinde 3,5 mmlik ilave kullndık
-Dingil genişliğini egimli arazilerde yıkılma etkisini azaltma amaclı 6 ton kapasitesine uygun genişlikten fazla tuttuk
-Makasları 6 ton olarak degil 10 ton kapasiteye kadar dayanabilen tipte kullandık.
-Kolay acılır pancar selesi yaptırdık.
- 4 kademe 3 mt açılır krom piston kullandık
- Ayrıca arka hidrolık ön mekanık fren seklinde güvenligi arttırdık
- Lastikleri dubleks 19 jant olarak tercihte bulunduk
Bu gibi istekler üzerine vadeli 12,500 liraya mal oldu. En güzel yanı ise yıkılma riskini en aza indirdik.
Eger alacak arkadas olursa gercekten detaylara kadar ince ve düzgün işçilik yaptıklarından dolayı cok memnunuz [/size]
Bundan bir kaç ay öncesine konu acıp romork tercihimı sizlerle yaptım.
Detaylara gelirsek Eskişehirde Demirciler römork atelyesinde istekler üzerine tasarlandi.
-Kapasite 6 Tonluk fakat ilave ile ortalam 8 9 ton civarı pancar aldıgını gördük.
-Alt saç kalınlıgını 4 mm tutup tas vs gibi seyler için saglamlık yarattık
-35*2 seklinde 3,5 mmlik ilave kullndık
-Dingil genişliğini egimli arazilerde yıkılma etkisini azaltma amaclı 6 ton kapasitesine uygun genişlikten fazla tuttuk
-Makasları 6 ton olarak degil 10 ton kapasiteye kadar dayanabilen tipte kullandık.
-Kolay acılır pancar selesi yaptırdık.
- 4 kademe 3 mt açılır krom piston kullandık
- Ayrıca arka hidrolık ön mekanık fren seklinde güvenligi arttırdık
- Lastikleri dubleks 19 jant olarak tercihte bulunduk
Bu gibi istekler üzerine vadeli 12,500 liraya mal oldu. En güzel yanı ise yıkılma riskini en aza indirdik.
Eger alacak arkadas olursa gercekten detaylara kadar ince ve düzgün işçilik yaptıklarından dolayı cok memnunuz [/size]