PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TD 110 pulluk sürüm vitesi?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1467855" data-attributes="member: 76199"><p>Kumsal, kayran yerde çalışıyorsanız, fikriniz makul kabul edilebilir.</p><p>Çok gaz veya tam gaz vermek makineyi zorlamak değildir.</p><p>Max tork devri civarları motor gücü %60 civarında oluyor.</p><p>Mısır ve pancar yeri sürümünde, 3 soklu 12" pullukla , Başak 2073S traktörü devir kapatarak sürebiliriz.</p><p>Fiat 65 46 traktörü 2200 devirleri sürebiliriz.</p><p>Tarlaya tiller veya tırmık çekeceğimiz zaman rampa yukarı motoru doldurabilmek için yine devir kapatmak gerekiyor.</p><p> Rampa tarla deneyiminiz sanırız yok.</p><p>Max tork devri ile rölanti devri arası motoru zorlamak motor sağlığı için gazlamaktan daha kusurlu sürüştür.</p><p>Bu durum Nh motor için geçerli, Mf 3105 için geçerli değildir.</p><p> Motor çalışma tipine özel yorum yazıyoruz, foruma td100 çok gazlıyor konusu açmıştık, gayet yerinde devir tercihi var, motora göre traktörü doğru kullanıyordu.</p><p> T5 115 rampa yerde 1600, 1750, 1900 rpm devirleri kullanabiliyor.</p><p> Tr5 110 ec, 1500 rpm max tork tepesi, 2300 rpm max güç devri var, </p><p> 800 rpm zamanlama kaybı var.</p><p> Motor şanzıman uyumu için beklentimiz, Fiat 66s serisindeki uyum gibi olmasıdır.</p><p>Motorun zamanlama kaybı 500 rpm ise 500 rpm vites devir boyu olmasıdır ki akışkan bir sürüş elde edelim.</p><p> Düz arazi şoförleri bu ayrımı önemsemeyebilir, çünkü bayır görmemişler.</p><p> Td serisine ön kepçe de takılabilir ve motor sürüş olarak 1500 2300 rpm devir arasını kullanır.</p><p> Bu motor 1400 1800 rpm devir arasını kullanan perkins motor değil ki.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1467855, member: 76199"] Kumsal, kayran yerde çalışıyorsanız, fikriniz makul kabul edilebilir. Çok gaz veya tam gaz vermek makineyi zorlamak değildir. Max tork devri civarları motor gücü %60 civarında oluyor. Mısır ve pancar yeri sürümünde, 3 soklu 12" pullukla , Başak 2073S traktörü devir kapatarak sürebiliriz. Fiat 65 46 traktörü 2200 devirleri sürebiliriz. Tarlaya tiller veya tırmık çekeceğimiz zaman rampa yukarı motoru doldurabilmek için yine devir kapatmak gerekiyor. Rampa tarla deneyiminiz sanırız yok. Max tork devri ile rölanti devri arası motoru zorlamak motor sağlığı için gazlamaktan daha kusurlu sürüştür. Bu durum Nh motor için geçerli, Mf 3105 için geçerli değildir. Motor çalışma tipine özel yorum yazıyoruz, foruma td100 çok gazlıyor konusu açmıştık, gayet yerinde devir tercihi var, motora göre traktörü doğru kullanıyordu. T5 115 rampa yerde 1600, 1750, 1900 rpm devirleri kullanabiliyor. Tr5 110 ec, 1500 rpm max tork tepesi, 2300 rpm max güç devri var, 800 rpm zamanlama kaybı var. Motor şanzıman uyumu için beklentimiz, Fiat 66s serisindeki uyum gibi olmasıdır. Motorun zamanlama kaybı 500 rpm ise 500 rpm vites devir boyu olmasıdır ki akışkan bir sürüş elde edelim. Düz arazi şoförleri bu ayrımı önemsemeyebilir, çünkü bayır görmemişler. Td serisine ön kepçe de takılabilir ve motor sürüş olarak 1500 2300 rpm devir arasını kullanır. Bu motor 1400 1800 rpm devir arasını kullanan perkins motor değil ki. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
TD 110 pulluk sürüm vitesi?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt