Honda, hidrojen yakıt hücresine ve elektrik motoruna sahip olan FCX Clarity modeliyle fuarda dikkat çekiyorEgzosundan sadece su buharı çıkan araç, su ile 650 kilometreye kadar yol yapabiliyor.
Yakıt hücreli otomobilden çok daha fazlası olan FCX Clarity, Honda ' nın geleceğin otomobil tasarımı ve klasik güç aktarım teknolojilerinden özgürleşmiş performans konusundaki vizyonunu yansıtıyor.
2.8 litre dizelle eşdeğer
Honda V Akışlı yakıt hücresi, hidrojen-oksijen reaksiyonlarında üretilen kimyasal enerjiyi elektrik enerjisine doğrudan dönüştüren bir proton değişim membranlı yakıt hücresi (PEMFC) elektrik üretim sistemi kullanıyor.
134 beygir güç ve 256 nm tork üreten FCX Clarity ' nin tüketimi, dizel bir motorlu bir aracın 100 kilometrede 2.8 litrelik tüketimine eşdeğerde. Bu da, normal trafik kullanımda 460 kilometreyken, azami olarak 650 kilometreye kadar ulaşıyor.
DARISI TRAKTÖRLERİN BAŞINA BELKİ BİZLER GÖREMEYİZ.
Yakıt hücreli otomobilden çok daha fazlası olan FCX Clarity, Honda ' nın geleceğin otomobil tasarımı ve klasik güç aktarım teknolojilerinden özgürleşmiş performans konusundaki vizyonunu yansıtıyor.
2.8 litre dizelle eşdeğer
Honda V Akışlı yakıt hücresi, hidrojen-oksijen reaksiyonlarında üretilen kimyasal enerjiyi elektrik enerjisine doğrudan dönüştüren bir proton değişim membranlı yakıt hücresi (PEMFC) elektrik üretim sistemi kullanıyor.
134 beygir güç ve 256 nm tork üreten FCX Clarity ' nin tüketimi, dizel bir motorlu bir aracın 100 kilometrede 2.8 litrelik tüketimine eşdeğerde. Bu da, normal trafik kullanımda 460 kilometreyken, azami olarak 650 kilometreye kadar ulaşıyor.
DARISI TRAKTÖRLERİN BAŞINA BELKİ BİZLER GÖREMEYİZ.