S-Control 8™ Şanzımanı, en yeni ve üst segment serilere hitap eden ergonomi ve konforu ile yeni Steyr 4145 Profi CVT.
Cnh bünyesindeki bu üç traktörde gerek konfor gerekse kaporta ve kabin içi dizaynı ile satış hedefini yükseltmeye çalışıyor. Avrupa da zaten bunu başarmış durumdalar. Ülkemizdeki ekonomik buhrandan dolayı hayalleri biraz ertelememiz gerekiyor. 2028 e kadar sadece bu üç marka değil birçok marka neler yapar kim bilir.
Bu seride 24+24 vites seçeneği sunuyor.Paylaştımiçin teşekkürler.
Aynı şanzıman Case ve NH nin yurt dışı serilerinde de var.
3 kademe 8 vites olan bu yeni şanzıman 17 ileri 16 geri yarı otomatik şanzımanın yeni versiyonu.
Bu şanzımana sahip NH ve ya Case marka traktörlerin ülkemize gelmesi en az bir kaç yılı bulur.
Kısmet olursa 2028 hedefimiz 24 * 24 vitesi olan Casa Maxxum 125 ve ya NH T6.125 alabilmek
Zaten biz orta ölçekli çiftçileri de korkutan bu yedek parça işçilik çok maliyetli ve beklemesi bir hayli uzun. Ülkemizin Avrupa menşei traktör servis ve toplantılarına önem vermesi gerekiyor. Bence bu birazda zihniyet meselesi önemli olan bu işte hile ve hurdaya kaçmamak gerekiyor.Vitesten ziyade vites aralıkları çok önemli, çalışma aralığı 3 km ile12 km hız arasında bir 15 vites olmalı, yani0.5 km de bşr vites atabilmeli kullanıcı bunu kısmen jd karşılıyor, çiftte toprak turumuna göre 16*16 şanzımanda 4 vites sunabiliyor.kademesiz şanzıman en iyisi tabiki ikinci el bir fendt alınabilir esasında fakat ustası olmadığı için korkutucu geliyor, ikinxi ek fendt fiyatlarına bakarsak bayağı düşük .
Vitesten ziyade vites aralıkları çok önemli, çalışma aralığı 3 km ile12 km hız arasında bir 15 vites olmalı, yani0.5 km de bşr vites atabilmeli kullanıcı bunu kısmen jd karşılıyor, çiftte toprak turumuna göre 16*16 şanzımanda 4 vites sunabiliyor.kademesiz şanzıman en iyisi tabiki ikinci el bir fendt alınabilir esasında fakat ustası olmadığı için korkutucu geliyor, ikinxi ek fendt fiyatlarına bakarsak bayağı düşük .
Her traktörün çekiş devirleri vardır, sen jd ye tutup 2000 deviri verirsen boşa maxot yakarsın , fiatlar başka , perkins başka bunu kullanıcısı bilir o gazda motorunu bşr gazda sabit tutar vitesle oynar motor çekiyorsa vites artar çekmiyorsa vites düşürülür bunu bilmek için harman dalı oynamaya gerek yok.1600 d/dak tork degerini 2200 d/dak tork degerini sesine göre anlarsan traktör kullanma kakkoş müZikle uğraş
Her traktörün çekiş devirleri vardır, sen jd ye tutup 2000 deviri verirsen boşa maxot yakarsın , fiatlar başka , perkins başka bunu kullanıcısı bilir o gazda motorunu bşr gazda sabit tutar vitesle oynar motor çekiyorsa vites artar çekmiyorsa vites düşürülür bunu bilmek için harman dalı oynamaya gerek yok.
JD de anma gücü 2100 devir olan motorlar var, 2000 devir az gelebilir.Her traktörün çekiş devirleri vardır, sen jd ye tutup 2000 deviri verirsen boşa mazot yakarsın , fiatlar başka , perkins başka bunu kullanıcısı bilir o gazda motorunu bir gazda sabit tutar vitesle oynar motor çekiyorsa vites artar çekmiyorsa vites düşürülür bunu bilmek için harman dalı oynamaya gerek yok.
Normal çift sürme ve en ağır işte 18 gaz yeterli oluyor, rampa tırmanışında kökle sıkıntı yok.fiat la jd karışmasın hocam.JD de anma gücü 2100 devir olan motorlar var, 2000 devir az gelebilir.
Rampa tırmanışı, kaptırma da motoru stop etme seviyesine kadar yükleriz.
Bunu bulabildim hocam.JD de anma gücü 2100 devir olan motorlar var, 2000 devir az gelebilir.
Rampa tırmanışı, kaptırma da motoru stop etme seviyesine kadar yükleriz.