Sonradan 4 *4 yaptirmak .. ?

Arkadaslar aklıma bir soru takıldı. Youtube de bu aralar sık görüyorum.2 çarpı traktörü sonradan 4 carpi yapmak kolaya benziyor.Sadece şaft ve 4x ön dingil lazimmis.Boyle bisey yapmaya kalkissam motoru zorlarmı boyle birsey.
Ve yapan varsa bunun maliyeti bana kaca patlar Leyland 154 e yapmayı düşünüyorum.+ olarak turbo takmayı düşünüyorum.Maliyet kaca patlar ?
 
Bir ürün tasarlanırken, ondan beklenen performansı sağlayacak ve maliyeti en düşük seviyede tutacak şekilde tasarlanır. Böyle bir işlem sonrası, kısa vadeli sorun yaşamazsınız fakat uzun vadede motor bloğu, pistonlar ve şanzıman gibi parçalar daha kolay yıpranarak zarar görebilir. Bir işi 30 dk yapmak yerine, motorun kapasitesine uygun şartlarda 45 dk yapılabilir ve motor çok daha uzun seneler kullanılabilir.

Ürünün olduğu gibi kullanılması taraftarıyım, ne sonradan turbo taktırmak, ne yazılım ayarlarını değiştirmek gibi işler bana cazip gelmiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MehmetGngr
Sonrada 4 WD yapmak bazı modellerde zaten sistemi hazır onlarda problem çıkmaz gerekenler yapılınca tabi zaten sistem ona uygun.
Birde alt yapısı olmayan modellere uygulama artı maliyet ve büyük sıkıntılar çıkarabilir.
Ön dingil hurdacıdan alsan jant lastik vs. 10-12 bin gibi çıkar belki aşağı yukarı sıfır alacaksan biraz daha uçar fiyat.
 
Sonrada 4 WD yapmak bazı modellerde zaten sistemi hazır onlarda problem çıkmaz gerekenler yapılınca tabi zaten sistem ona uygun.
Birde alt yapısı olmayan modellere uygulama artı maliyet ve büyük sıkıntılar çıkarabilir.
Ön dingil hurdacıdan alsan jant lastik vs. 10-12 bin gibi çıkar belki aşağı yukarı sıfır alacaksan biraz daha uçar fiyat.

10-12 bin arası çıkmaz diye düşünüyorum ????? ok fazla bi fiyat huradacıya gore
 

Benzer Konular