Direksiyon kuru olarak çevrilmeye zorlanırsa lastik takozları aşındırır.
Halatlı sistemlerin çabuk pas yapma ihtimali oluyor.
Frenleri kendi ayarlayan sistemler var, her marka kullanmıyor.
Hidrolik arızaları ya çapak sorunundan yada farklı yağ karışımından olabiliyor. Fren balataları gider.
Şanzıman, hidrolik, direksiyon yağları açık sistem kullanılıyor.
Yağ tapalarında eskiden mıknatıs bulunurdu.
Mazot pompası ayarı Euro 2 motor ve üzerinde genelde yaptırdık.
Same modellerinde ilk çıktığı zamandan beri regülatör ayarı yapılıyordu.
Mazot filtrelerinin bir tanesi camlı filtre kullanılması iyi olabilirdi.
Levye arızaları genelde debriyaja yarım basıkken ileri geri değiştirmekten olur.
Islak kavrama debriyaj kullanımı gerekiyor.
Marş motoru kömürleri toz yapar, rutin bakım gerekir.
Elektrik arızaları fare gezmesinden olabilir veya tazyikli su ile yıkamadan dolayı ek yerlerinde oksitlenme, pas olabilir.
Şarj dinamosunun kömürleri zamanla biter, rutin bakımdır.
Kollektöründe bir kullanım süresi olur. Yüksek akım geçiren hatların röle ile desteklenmesi gerekir.
Şase kablosunda gevşeklik olabilir.
Sigorta kutusunun soğutucu fan kullanması gerekir.
Hiçbir model traktörde 1200 rpm altı devirlerde en az yakıt bölgesi bulunmaz, istisna Fendth 1050, 1100 rpm de.
Sıra dönüşlerinde 1200 rpm altı motor devri tavsiye etmeyiz, motoru zorlar, baygın çalışırsa krank kesme riski var, turbo mili kesme riski var.
Bazı ıslak kavrama modellerde hidrolik iç pompa zayıf çalıştığından debriyaj ayırmama sorunu da çıkabilir.
Motorun max tork ve güç noktası devirleri arasında kullanılacağı var sayılmıştır, Perkins atmosferik motorlarda olduğu gibi 800 rpm devirle traktör kalkışa zorlanmamalıdır.
Tozlu ortama girip traktör yıkanırsa radyatör gözleri çamurlaşıp tıkanabiliyor.
Hidrolik tazyik sübabı veya hassasiyet yayı kırılabilir.
Fiat 7056 ön veya arka aks kesebilir, hidrolik kolların saplamaları tek saplama olduğundan silaj makinesi takılırsa kol dipleri pim keser.
Sulu gömlek motor, gömlek delinirse yağa su karıştırır.
Eski model motorlarda blok çatlağı, kapak çatlağı nadirde olsa çıkardı.
Bağımsız kuyruk milinin kulağı kırılırdı.
Pehlivan kulağından belli olur.