PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Selamun Aleykum BAŞAK ile balya işi yapan var mı?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1332864" data-attributes="member: 76199"><p>Başak 2073 S, 70 hp , 215 n.m. tork, tork artış yüzdesi %20 civarlarıdır.</p><p>Max tork 1600 rpm, max güç 2500 rpm devirde bulunuyor. </p><p>1. yük dengeleme devri 1800 devirdir, 2. yük dengeleme devri ve max güç noktası 2500 rpm devirdir.</p><p>Steyr 768 kuyruk mili 540 devir, motor devri 2200 rpm devirde bulunur. </p><p>Saman balyesi bağlamada 2400 rpm devire motor kapatılarak çalışılır.</p><p>Motor devri 2400 rpm tork fazla azaldığından ve sabit güç aralığı olmadığından kuyruk mili gücü balye makinesinde zayıf kalıyor.</p><p>Fiat 7056, 70 hp, 230 n.m. tork, 1500 rpm max tork, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi var.</p><p>Kuyruk mili gücü 52,5 kw 'dır.</p><p>Motor karter yağı 11,5 lt olduğundan ve soğutma sistemi daha büyük kullanıldığından sıcakta çalışmaya gelir.</p><p>Motor yağı 8 lt olan modellerde motor yağ soğutucu kullanmak gerekir.</p><p>Yeni nesil yağlarda 10 lt yağ kullanılması yeterli oluyor, yağ soğutucuya fazla ihtiyaç olmaz.</p><p>Steyr 768 i modernize etsek ;</p><p>Turbo+İntercooler+Motor yağ soğutucu (8 lt karter yağında) + Şanzıman yağ soğutucu ( 70 C derece için )</p><p>72 hp , 273 n.m. torktaki motor 45 kw gibi kuyruk mili gücü olabilir.</p><p>Motor gücü 77 hp, 300 n.m. tork olsa saman balyesi bağlamada daha rahat edilir.</p><p>Ot veya yonca balyesi bağlarken genelde 500-540 rpm kuyruk mili devri kullanıyoruz.</p><p>Ekonomik 540 kuyruk mili devri 1800 rpm devire koyulursa 1600-1800 rpm motor devri aralığında rahat çalışılır.</p><p>Saman balyesi ve tek sıra silaj makinesinde 540-580 rpm kuyruk mili devri kullanırız.</p><p>Normal 540 kuyruk mili 2300 devire koyulursa 2300-2500 motor devri aralığında rahat çalışabiliriz.</p><p>Motorun sabit güç aralığının olmaması balye bağlamada eksiklik sayılır fakat çalışmaya engel teşkil etmez.</p><p>Kuyruk mili eski modellerde 1600 rpm ve 2000 rpm devirde konumlanmıştı, motorun yük dengeleme ve max güç noktası özellikleri önemsenmemiştir.</p><p>Her motor ailesinin çap/strok oranları değiştikçe, max tork noktası veya sabit tork aralığı, max güç noktası veya sabit güç aralığı konumlamaları farklı olduğu için tavsiyemiz Mercedes motor içindir.Bilginize sunarım.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1332864, member: 76199"] Başak 2073 S, 70 hp , 215 n.m. tork, tork artış yüzdesi %20 civarlarıdır. Max tork 1600 rpm, max güç 2500 rpm devirde bulunuyor. 1. yük dengeleme devri 1800 devirdir, 2. yük dengeleme devri ve max güç noktası 2500 rpm devirdir. Steyr 768 kuyruk mili 540 devir, motor devri 2200 rpm devirde bulunur. Saman balyesi bağlamada 2400 rpm devire motor kapatılarak çalışılır. Motor devri 2400 rpm tork fazla azaldığından ve sabit güç aralığı olmadığından kuyruk mili gücü balye makinesinde zayıf kalıyor. Fiat 7056, 70 hp, 230 n.m. tork, 1500 rpm max tork, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ve en az yakıt bölgesi var. Kuyruk mili gücü 52,5 kw 'dır. Motor karter yağı 11,5 lt olduğundan ve soğutma sistemi daha büyük kullanıldığından sıcakta çalışmaya gelir. Motor yağı 8 lt olan modellerde motor yağ soğutucu kullanmak gerekir. Yeni nesil yağlarda 10 lt yağ kullanılması yeterli oluyor, yağ soğutucuya fazla ihtiyaç olmaz. Steyr 768 i modernize etsek ; Turbo+İntercooler+Motor yağ soğutucu (8 lt karter yağında) + Şanzıman yağ soğutucu ( 70 C derece için ) 72 hp , 273 n.m. torktaki motor 45 kw gibi kuyruk mili gücü olabilir. Motor gücü 77 hp, 300 n.m. tork olsa saman balyesi bağlamada daha rahat edilir. Ot veya yonca balyesi bağlarken genelde 500-540 rpm kuyruk mili devri kullanıyoruz. Ekonomik 540 kuyruk mili devri 1800 rpm devire koyulursa 1600-1800 rpm motor devri aralığında rahat çalışılır. Saman balyesi ve tek sıra silaj makinesinde 540-580 rpm kuyruk mili devri kullanırız. Normal 540 kuyruk mili 2300 devire koyulursa 2300-2500 motor devri aralığında rahat çalışabiliriz. Motorun sabit güç aralığının olmaması balye bağlamada eksiklik sayılır fakat çalışmaya engel teşkil etmez. Kuyruk mili eski modellerde 1600 rpm ve 2000 rpm devirde konumlanmıştı, motorun yük dengeleme ve max güç noktası özellikleri önemsenmemiştir. Her motor ailesinin çap/strok oranları değiştikçe, max tork noktası veya sabit tork aralığı, max güç noktası veya sabit güç aralığı konumlamaları farklı olduğu için tavsiyemiz Mercedes motor içindir.Bilginize sunarım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Selamun Aleykum BAŞAK ile balya işi yapan var mı?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt