Farmall 110A AD4 modeli
Farmall ların içindeki en iyi en dolu olanı.
120C veya 120X bunlar 110A'dan çok daha kötü.
hem şanzımanları değişik, daha düşük vites seçeneği var.
hem dingil mesafeleri kısa
case ih Farmall almak isteyen kesinlikle 110A AD4 almalı eğer imkanı varsa...
"120C veya 120X bunlar 110A'dan çok daha kötü."
FPT 3,6 lt lik euro 5 motorun haritasına baktığımızda ,
1200-1400 rpm sabit tork aralığı ,
1900-2300 rpm sabit güç aralığı ,
Tork rezervleri ise %40 ve üzeri görülüyor.
Kuyruk mili devir konumları , 1535 ve 1938 rpm ,
Yeni motora göre güncellenmemiş, duruyor.
Madem daha düşük devirde tork yakalıyor , kuyruk mili 540 Eco , 1350 rpm gibi yerleştirilmiyor. ???
En az yakıt bölgesi konusunda katalogta tanıtım bulunmuyor.
Muhtemel, 1200 rpm en az yakıt bölgesinin başlangıç devri olabilir.
NH T5.115 Hi Lo EC şanzımanlı traktörden sonra bu modellerle hiç ilgilenmedik.
Farmall 95C , yazılımla 90 kw , 520 n.m. tork değerleri verebiliyor.
Motor haritası olarakta ;
1200-1800 rpm sabit tork aralığı , 1800-2300 rpm sabit güç aralığı ,
Yazılımla , 1200-1800 rpm en az yakıt bölgesi devirleri bulunuyor.
Zor arazi şartlarında 2100-2200 rpm motor devri kullanabiliriz.
Tarla şartları yaşta olsa 1600-1900 rpm aralığında yeter performans veriyor.
1800 rpm sabit tork aralığının bitiş devri ,
Euro5 motorun sabit tork aralığı boyu kısa kalmış.
1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç tepesi bulunan gabak 65 motor haritasına yaklaşmış.
Haliyle 12*12 şanzıman motora gayet iyi uyar.
800 rpm zamanlama kaybı ile vitesler senkronize edilebilir.
Eski nesil 115C nin 3.4 lt lik moturu , yeni nesilden sürüş anlamında kullanışlı olabilir.
Motor gücü yönetiminin dar devir aralıklarında kısıtlanmış olduğu görülüyor.
Farmall 110A nın motor şanzıman uyumu konusunda bilgimiz bulunmuyor.
Vites geçişleri, motoru 800 rpm zamanlama kayıplı traktörde yeterince sarsıntısız çalışıyor mu?
NH T5 115 ten sonra 110A modeli pekte düşünülecek traktör olarak görmüyoruz.