Same Deutz-Fahr Group Türkiyede
28.10.2013
Türk çiftçisi 2000 yılından bu yana Same Traktörlerini kullanıyor ve çok yakından tanıyor. Marka ve ürün olarak Türk çiftçisinin beğeni ve takdirini kazanan bu traktörlerin ana firması Same Deutz-Fahr Grup aldığı karar ile Türkiye Pazarına güçlü bir giriş yaptı. Bu gücün göstergelerinden bir tanesi de Gönende bulunan yıllık 10.000 ünite kapasiteli fabrikayı da alması oldu.
Same Deutz-Fahr Group, geçtiğimiz Şubat ayında ortak girişim anlaşması imzalayarak, Mart ayından itibaren Same ve Deutz traktörlerini Türkiyede üretmeye, satmaya başladı ve Grup adı altında Türkiyede önemli bir girişimde bulundu. Same Deutz-Fahr Group, artık Şahsuvaroğlu Traktör adıyla Türkiyenin önemli ihracatçı ve üreticilerinden biri haline geldi.
Artık bu yatırımla, Same Deutz-Fahr Groupun bir ayağının Türkiyede olduğunu söylemek pek de yanlış olmaz. Bu kapsamda Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Genel Müdürü Giampaolo Cameli, Türkiye merkezini ziyaret eden Same Deutz-Fahr İletişim ve Global Ürün Müdürü Ruggero Cavatorta ve Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Ticari Müdürü Mehmet Uzunköprü ile Profi Traktör Türkiye dergisi olarak görüştük.
Amaç daha etkili ve entegre olmak
Yaklaşık 16 senedir otomotiv sektörü hakkında tecrübe sahibi olan Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Genel Müdürü Giampaolo Cameli, Türkiyedeki çalışmaların çok hızlı geliştiğini belirtiyor. SDF Groupun dünya çapında hareket eden bir firma olduğunu ifade eden Cameli, yeniden yapılandırma ile ilgili kendisine sunulan iş planının kendisini çok etkilediğini söylüyor ve Sektör ilgimi çekti ve incelemeye başladım.
Kararımı ise, merkezlerini ziyaret edip üst yöneticileri ile tanıştıktan sonra verdim. Projeye gösterdikleri destek ve duydukları heyecan ile SDF Groupun kendisini buna adadığını anladım diyor. Bu kapsamda firma içindeki satıştan kaliteye, satış sonrasından, bayi geliştirme ağına kadar neredeyse tüm bölümleri yeniden şekillendirdiklerini ve güçlendirdiklerini belirten Cameli, Bunu yaparken amacımız grup olarak daha etkili ve entegre olmak. Hem yeni başlayan hem de mevcut personelimiz, aşırı motive olmuş durumda ve bu değişimi olumlu kılıyor. Firmanın her kademesinde büyük bir sorumluluk duygusu hissediliyor. Buna dayanarak, firma vites yükseltip hızlanacak diyerek firmanın gelecek hedeflerinden bahsediyor.
28.10.2013
Türk çiftçisi 2000 yılından bu yana Same Traktörlerini kullanıyor ve çok yakından tanıyor. Marka ve ürün olarak Türk çiftçisinin beğeni ve takdirini kazanan bu traktörlerin ana firması Same Deutz-Fahr Grup aldığı karar ile Türkiye Pazarına güçlü bir giriş yaptı. Bu gücün göstergelerinden bir tanesi de Gönende bulunan yıllık 10.000 ünite kapasiteli fabrikayı da alması oldu.
Same Deutz-Fahr Group, geçtiğimiz Şubat ayında ortak girişim anlaşması imzalayarak, Mart ayından itibaren Same ve Deutz traktörlerini Türkiyede üretmeye, satmaya başladı ve Grup adı altında Türkiyede önemli bir girişimde bulundu. Same Deutz-Fahr Group, artık Şahsuvaroğlu Traktör adıyla Türkiyenin önemli ihracatçı ve üreticilerinden biri haline geldi.
Artık bu yatırımla, Same Deutz-Fahr Groupun bir ayağının Türkiyede olduğunu söylemek pek de yanlış olmaz. Bu kapsamda Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Genel Müdürü Giampaolo Cameli, Türkiye merkezini ziyaret eden Same Deutz-Fahr İletişim ve Global Ürün Müdürü Ruggero Cavatorta ve Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Ticari Müdürü Mehmet Uzunköprü ile Profi Traktör Türkiye dergisi olarak görüştük.
Amaç daha etkili ve entegre olmak
Yaklaşık 16 senedir otomotiv sektörü hakkında tecrübe sahibi olan Same Deutz-Fahr Şahsuvaroğlu Genel Müdürü Giampaolo Cameli, Türkiyedeki çalışmaların çok hızlı geliştiğini belirtiyor. SDF Groupun dünya çapında hareket eden bir firma olduğunu ifade eden Cameli, yeniden yapılandırma ile ilgili kendisine sunulan iş planının kendisini çok etkilediğini söylüyor ve Sektör ilgimi çekti ve incelemeye başladım.
Kararımı ise, merkezlerini ziyaret edip üst yöneticileri ile tanıştıktan sonra verdim. Projeye gösterdikleri destek ve duydukları heyecan ile SDF Groupun kendisini buna adadığını anladım diyor. Bu kapsamda firma içindeki satıştan kaliteye, satış sonrasından, bayi geliştirme ağına kadar neredeyse tüm bölümleri yeniden şekillendirdiklerini ve güçlendirdiklerini belirten Cameli, Bunu yaparken amacımız grup olarak daha etkili ve entegre olmak. Hem yeni başlayan hem de mevcut personelimiz, aşırı motive olmuş durumda ve bu değişimi olumlu kılıyor. Firmanın her kademesinde büyük bir sorumluluk duygusu hissediliyor. Buna dayanarak, firma vites yükseltip hızlanacak diyerek firmanın gelecek hedeflerinden bahsediyor.