PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Sambrelli lastigi dublex yapma dublex lastikde sambrell kullanma
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Uzunyayla Rençberi" data-source="post: 1443597" data-attributes="member: 93190"><p>Tubeless e iç takarsanız tuhaf şeyler oluyor. İç olan ve olmayan tekerdeki basınç aynı olduğu halde iç olan lastik eziliyor. Ezilmeyecek kadar şişirince hava fazla geliyor bu sefer müthiş şekilde sektiriyor motoru. Yani tubeless ise öyle kalsın, değilse de öyle kalsın derim.</p><p> Eğer tubeless uyumlu jant ise yanaklardan kaçırma ihtimali olacağını sanmıyorum, siboptan kaçırması daha olası.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Uzunyayla Rençberi, post: 1443597, member: 93190"] Tubeless e iç takarsanız tuhaf şeyler oluyor. İç olan ve olmayan tekerdeki basınç aynı olduğu halde iç olan lastik eziliyor. Ezilmeyecek kadar şişirince hava fazla geliyor bu sefer müthiş şekilde sektiriyor motoru. Yani tubeless ise öyle kalsın, değilse de öyle kalsın derim. Eğer tubeless uyumlu jant ise yanaklardan kaçırma ihtimali olacağını sanmıyorum, siboptan kaçırması daha olası. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Sambrelli lastigi dublex yapma dublex lastikde sambrell kullanma
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt