RUH VE BEDEN SAĞLIĞINIZ İÇİN NEW HOLLANTI BIRAKIN


Biz ettik siz etmeyin. Çalıştırmayacam köyde gezecem derseniz alın, vaktim var param var tamirci kankam derseniz alın. Onun dışında çalıştırmak için senede 1000 1200 saat yapacak derseniz almayın

b3c51a924565f3e7ac439b053774abb9.jpg


19021c7d0a97ffc8e14cd3039a909c78.jpg


54a572705070eff55f990c394a458c29.jpg


fe01ff9960401eb0aa468a6b374a5e6b.jpg


edc77a173d8680ce36f561f1beb083cc.jpg


0cf7e1568dcb5240f9118848eb5aaca0.jpg


7c480bae3db99bb3f07be5b89737b695.jpg


e786ede1dc0f478ebadceef27940293b.jpg


cbeee21cc81a6665b189f5b9069cf42f.jpg


cfef00ab9b91dff7e8ce241d02f9f613.jpg


a2fb535c71715960e2c38e8a7940b3ee.jpg


96efd2bc223eb322f70185cc7fbb699e.jpg


d75c36a9f88fd3c965a56c9304ac6ff6.jpg


663f178d5052396e8cf8c1832e1585e1.jpg


daha bi ton varda bu kadar atabildim 2 3 ay içindekiler bunlar tamirci olduk artık köyde 20 tane oldu 2 senede köye servis açmayı düşünüyom

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Bizim casede dağıttı dış kovan iç kovan değişti nasıl işse hepsi dağıtıyor iki katı üç katı parayı hak ediyor Avrupa'lar
Valla ben motoru çok dinlerim parçalanmadan değiştik bilyelerim arasındaki demir saç kırılmış bilyeleri iz yapmış oda ses yapmış devam etse dağılırdı bence o saçda sorun olayı o başlatıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: sürücü
Newholland parasına göre iyi motor ama şöyle durumda var adamlar motoru ağır ise koşup 2 sene sonra satıyor saati sıfırlayıp sonra devamlı arıza veriyor Avrupa motorda iyi ama bu sefer onun arızası 3kati para tutuyor forumdan bi arkadaş tümosan ı satıp class almıştı 2 el ama baya masraf edip zararına geri verdi tümosan aldı hiç olmazsa arıza yapıyor ama ufak arıza binliraya toparlanıyor diye bence çok ağır iş ve saat yapıyorsanız ya eski kara düzen 80 66 285 alçaksınız yada jondree kullananlar çok sağlam olduğunu söylüyor binmedim ama onunda hint mali falan olanı alman olanı falan diyorlar en iyisi araştırıp almak ben new holland dan memnunum çok ağır isim yok ufak tefek arızaları olabilir kul yapısı sonuçta

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
  • Beğen
Tepkiler: mahmutünaldı
Valla ben motoru çok dinlerim parçalanmadan değiştik bilyelerim arasındaki demir saç kırılmış bilyeleri iz yapmış oda ses yapmış devam etse dağılırdı bence o saçda sorun olayı o başlatıyor
Benim jd de yaptı bunu. 1 yıl önce bi ses yaptı ben ne olduğunu anlamadım ara ara yapıyodu böyle 1 yıl devam etti ses iyice artınca söktürdüm bilye planet dişlilerin arasına girmiş. Dişliler bilyalar komple değişti aks bilyası, kısa aks, fren balatası komple değişti. 3500 tl kadar masraf açtı. Bizimkilerde şamzuman yağını süzen filtreden ayrı birde süzgeç var. Bu süzgecin üzerine çapak topluyordu ben umursamadım. Erken müdahale edilse belkide bilya ve keçe değişimiyle kurtulacaktık

TrakKulüp Mobil Uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kubilay 85

Zamanla hepsi eskiyor tabii Avrupası yerlisi, ama çiftçinin alım gücü kalmadı, yerli üreticilerde satamazsa kapanma tehlikesi yaşayacağından ucuz vermek için gün geçtikçe düşük kalitede parça kullanımına gitti, bu durum ucuz yerliyi dahada kullanışsız hale getiriyor aslında, yerli traktör gün geçtikçe çiftçinin işini görmekte zorlanıyor.

Fakirleyen çiftçi alım gücü düştükçe yerliye döndü benim gibi, önceden Avrupa kullanıyoduk şimdi yerli, bizim burada göçmen muhacırların fakire yarım ..cık yeter diye bir lafı vardır, işte o söz fakirleyen ve alım gücü düşen çiftçnin yerli traktöre yönelmesini çok güzel tarif ediyor, alım gücü düşmese fakirlemese Avrupa kullanıcaz ama olmuyor işte, fakire yarım ..cık yeter hesabı traktörüde yarım ömürlü parçalardan üretilmiş yerli traktör oluyor.
 

Benzer Konular