rot ayarı bi bakın lütfen


sanayide leylanda rot ayarı yaptrdm sol rottn ayar yaptı alt rotu 2cm ksaltı bn bk dedi bı bndn dreksyn kutk olmus ozekılle saga cok zor donuyo snra sagdanda ayar yaptı smdı hafıfle di ama gene eskısndn sert saga dndururkn ama gerı gelrkn 2 tarafta yumsk
ustanın hatasımıdır yoksa normalmidir ustaya tekrar gotureymmi dreksiyon kutusu elmde kalır diye korkuyorm
 
Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

önce lastiklerin arka içinden ölçüp daha sonra da ön tarafından aynı işlemi yaparsın ön taraf bir parmak geniş olmalı . çift rotlu direksiyonlarda rot ayarı önemli hatta rotları kontrol edip yenisiyle değiştirmeli
 
Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

Rot ayarı çok önemli, diğer faktörler ön ağırlıklar uygun mu

Ön lastikler rot ayarı bozuk şekilde kullanmış isen lastik tabanları yamuk aşınmıştır, hele birde geniş tabanlı lastık ise dahada zorlar direksiyonu .
Duruma göre sağ sol değişmek gerekebilir lastiklerde.

Ben burada birçok leyland ta gördüm değiştirmişler rotları 70 56 fiyatın kine benzer yandan tek rot sistem uyduruyorlar.
Çift rotlu traktörlerde sorun çok olur .
 
Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

Leylandcı Can78 link=topic=77479.msg916334#msg916334 date=1409777779' Alıntı:
usta ayrladı ölçtu biçti solda sıkıntı yok sağ sert dreksiyon kutusuna zarar verirse tekrar baktıracam
rot ayarında sağ sol diye birşey olmaz eline şerit metreyi al ön lastiklerin ön kısımlarını içten içe ölç birde ayni lastiklerin arka taraflarını içten içe ölç ön takımın durumuna göre ya ayni yap mesafelerini yada önü 1 cm kısalt de baktın gezme var arka iç taraflarından 1 cm kısalt dene baktın yine olmadı eşit yap
 
Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

arkadaşım öncelikle kolay gelsin . kesinlikle önden ve arkadan lastik ( genişlik ) mesafelerini ölçmen gerek . ondan sonra ön takımda aşınmış burç lar var ise onları tahminimce sanayide değiştirmelisin .ön ve arka mesafeleri eşitledikten sonra control et . hala sert ise dönüşlerde sıkıntı var ise , etrafında aynı traktörden var ise onlardan ölçü kopyası al. ona gore ayar yapmanı tavsiye ederim . (eğer o traktörde sorun yoksa ) aynı ayarı uygula .
baktın olmadı bu sefer massey ferguson 135 lik lerde ön takerler tahmini toplamda 1 cm kısadır . 0nun için 135 MF çok kısa turla döner . lütfen çok fazla önleri kısaltma sonra yolda salınım yapar. yol kontrolunda yüksek hızlarda atlama yapar .ayarı yapıncada yolda ( boş olarak ) son hız giderek deneme yapmanı tavsiye ederim . traktör saga ve sola gezmiyorsa ve düz gidiyorsa direksiyon sertliği normale dönmüş ise işlem tamam .
yinede sorun çözülmüyorsa ön takım elden geçmesi gerekir . kolay gelsin .
 

Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

lgere link=topic=77479.msg916372#msg916372 date=1409807500' Alıntı:
rot ayarında sağ sol diye birşey olmaz eline şerit metreyi al ön lastiklerin ön kısımlarını içten içe ölç birde ayni lastiklerin arka taraflarını içten içe ölç ön takımın durumuna göre ya ayni yap mesafelerini yada önü 1 cm kısalt de baktın gezme var arka iç taraflarından 1 cm kısalt dene baktın yine olmadı eşit yap
sağ sol dediğim dreksiyonu çevirdiğim taraf şağ sert anlamında
 
Ynt: rot ayarı bi bakın lütfen

EROL AKGÜN link=topic=77479.msg916376#msg916376 date=1409810891' Alıntı:
arkadaşım öncelikle kolay gelsin . kesinlikle önden ve arkadan lastik ( genişlik ) mesafelerini ölçmen gerek . ondan sonra ön takımda aşınmış burç lar var ise onları tahminimce sanayide değiştirmelisin .ön ve arka mesafeleri eşitledikten sonra control et . hala sert ise dönüşlerde sıkıntı var ise , etrafında aynı traktörden var ise onlardan ölçü kopyası al. ona gore ayar yapmanı tavsiye ederim . (eğer o traktörde sorun yoksa ) aynı ayarı uygula .
baktın olmadı bu sefer massey ferguson 135 lik lerde ön takerler tahmini toplamda 1 cm kısadır . 0nun için 135 MF çok kısa turla döner . lütfen çok fazla önleri kısaltma sonra yolda salınım yapar. yol kontrolunda yüksek hızlarda atlama yapar .ayarı yapıncada yolda ( boş olarak ) son hız giderek deneme yapmanı tavsiye ederim . traktör saga ve sola gezmiyorsa ve düz gidiyorsa direksiyon sertliği normale dönmüş ise işlem tamam .
yinede sorun çözülmüyorsa ön takım elden geçmesi gerekir . kolay gelsin .
tm teşşekür ederim deniyecem olmassa ustaya tekrar gostericem keşke yaptırmasaydm rot ayarı dreksiyon kutusuna zara verir diye korkuyorm
 

Benzer Konular