Ynt: römork seçimi
benim dediğim demircinin yaptığı ortadaki 4 tekerlekli tipten.eğer sizin memlekette aşırı iniş yokuşlar yoksa ortadaki daima iyidir.yük dağılımı daha iyidir.yükün bir kısmını traktöre veren römorklar traktör arka lastiğinin çabuk eskimesine sebep olur.bilirsiniz bir çift arka lastik ortalama 2000 tl.
eğer gerçekten sağlam bir römork istiyorsan römorkun boş ağırlığının fazla olmasına göz yumacaksın.bizim muhtar 5 yıl önce damperli römork aldı.köy adamı olduğu için herkes takar.benim bildiğim 10 sefer devrildi.araba sapa sağlam.ama biraz ağır.
burada en isabetli çözüm işinin uzmanı bir römork ustası bulup malzemeyi kendin en iyisinden alman.hem 1000 tl kara geçersin.hemde gerçekten sağlam bir römorkun olur.
taban sacı 3mm.şase 14 lük olmalı.yaylar,dingil piston,döner, çayırova. ve bulduğun usta kaynağı gazaltı kaynakla yapmalı. komşu kasabada biri geçen yıl malzemeyi kendi alarak bahsettiğim demirciye arabayı yaptırdı.demirin kilosu o zamanlar 1tl idi. iki remorka 6500 malzemeye gitmiş.ustaya ne verdi bilmiyorum.ama çift ilaveli güzel römorklar yapmış..