PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Biçerdöverler
Diğer Biçerdöverler
Fotoğraflar
Römork Seçimi lütfen yardım.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Mert Güroğlu" data-source="post: 1459955" data-attributes="member: 74127"><p>Taban sacının dalgalanması şasi ile taban sacının arasındaki yastık denilen npu yada bükme saç (bazı üreticiler maliyeti düşürmek için profil kullanır) seyrek dizilmesinden kaynaklanır. Yastıkları sık döşetip taban sacını 4mm olarak yaptırırsanız bükülme yada farklı deformasyonlarla karşılaşmazsınız. Ancak üst yapıyı güçlendirdiniz yaş kum vb yükte kasa aksamı sağlam kalırken dingil, makaslar, damper pistonu yetersiz gelebilir 3,5 tonluk köksal yazdığınız için bu römorku baz aldım</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mert Güroğlu, post: 1459955, member: 74127"] Taban sacının dalgalanması şasi ile taban sacının arasındaki yastık denilen npu yada bükme saç (bazı üreticiler maliyeti düşürmek için profil kullanır) seyrek dizilmesinden kaynaklanır. Yastıkları sık döşetip taban sacını 4mm olarak yaptırırsanız bükülme yada farklı deformasyonlarla karşılaşmazsınız. Ancak üst yapıyı güçlendirdiniz yaş kum vb yükte kasa aksamı sağlam kalırken dingil, makaslar, damper pistonu yetersiz gelebilir 3,5 tonluk köksal yazdığınız için bu römorku baz aldım [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Biçerdöverler
Diğer Biçerdöverler
Fotoğraflar
Römork Seçimi lütfen yardım.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt