Özel Üretim, Yeşil renkli Mehmet Şimşeker 290


Adının da traktörün üzerinde yazıldığı üretici Mehmet Şimşeker kendi traktörünü inceliyor. Özel üretim olarak bir kaç ülke için üretilen bu traktörlerin, o ülkelerde pazar payında yukarılarda olduğu söyleniyor.

Sizce 3.sınıf ülkelerin biraz geriden gelme nedenlerinin en temelinde ne yatıyor?
 
Yücesan, gönen,savdi, fatih ve adını hatırlayamadığım birçok marka bu şekilde üretim yapıp ortadoğu ve afrika ülkelerine ihracat yapıyor.Kimi atölye de üretiyor, kiminin atölyesi bile yok.Başka firmalar da toplatıp kendisi pazarlıyor.
3. Sınıf Ülkelerin geriden gelme sebebi bence sömüren ülke ile alakalı.Onlarin çizdiği sınırlar içerisinde büyüyüp gelişebiliyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: behcet arı
Bizim ilkemizdeki ekipman üreticileri ortadoguyu nasil görüyorlar ise bakişacilari neyse
Avrupadaki üreticilerde bizim ülkemizi öyle.goruyor ve bizlere donanımı düşük opsiyonu az sade boş.traktorleri satıyorlar.mantik aynı.
1970 li yıllarda multiplayer li fergusonlar göndermişler ülkemize iyi ama bu özelliği bilen anlayan tamir edecek yokmuş o yıllarda.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Normal ortadogunun kaderi bu. Bizlerde 1990 ların teknolojisi olan ingiliz phantomu denilen 6180 leri 2006 dan sonra babamda üretmeye baslamısız. Phantom serisi olarak. Şuan hala 200 milyardan fazlaya satılıyor phantom serisi, İngilizlerin 6180 e koyduğu vites teknolojiside yok üstelik.
 
Traktörün ağırlık ihtiyaçları gittiği yerde de tamamlanabilir.
Kuyruk mili çift baskı ama devir konumlaması 1687 rpm yerine 1787 rpm konumlaması gerekiyor.
Bağımsız kuyruk mili balataları 4000 saatler dayanabilir ortalama çalışan bir traktörde 8000 saatler civarı zayıflar.
Traktöre sabit üst çeki yapıp orta kolu sabitlemek için üzerine sabit bir bağlantı noktası konması gerekirdi.
Zor alanda hiç hassasiyet almadan sürüm yapmak gerektiğinde kullanılabilirdi.
Çamurluklar tam kapalı çamurluk olmalıydı, iş güvenliği için önemlidir.
Yan gergi zincirleri çabuk pas yapıp yivleri çamur vs. dolduğunda kullanım zor olur.
Pimli ve ayar delik sayısı çok olan modeller kullanılmalıdır.
Arka akslara takılan kırmızı reflektörlerin hiç bir faydasını göremedik.
Yakıt filtrelerinin konumları mazot pompa kısmından alçakta olursa yakıt bitince hava alması zor olur.
Şanzıman yağının da filtrelenmesi gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Bizim ülkemizdeki ekipman üreticileri Ortadoğu'yu nasıl görüyorlar ise bakış açıları neyse
Avrupa'daki üreticilerde bizim ülkemizi öyle görüyor ve bizlere donanımı düşük opsiyonu az sade boş traktörleri satıyorlar. mantık aynı.
1970 li yıllarda multiplayer li fergusonlar göndermişler ülkemize iyi ama bu özelliği bilen anlayan tamir edecek yokmuş o yıllarda.
Landini 7.240 modeli 2 adet Türkiye'ye satılmışken 1 adet İtalya'ya satılmıştı.
Ülkemize güven var.
Bizim millette biraz ekstrem görüntü merakı var.
Kaymak gibi iş yapalım hevesi nedense az gibi.
 

Benzer Konular