Önleri 3.ye değiştirdim arkalar %30 daha yolda çekere kolay kolay takmamBenim traktör 4*4 arkalara %50 diyebilirim önler ise bitik. Bu normal midir? Ayrıca traktörlerde rot balans ayarı rahatlıkla yapılabilinir mi
Bende önleri değiştiricem. Bi sıkıntı olmaz demi arkayı değişmezsek.Önleri 3.ye değiştirdim arkalar %30 daha yolda çekere kolay kolay takmam
4çekere atmıyorum da frene basınca otomatik çekere giriyor ondan olabilir.yolda 4 çekerde gitmek çok yiyor diye biliyorum
Hangi traktör o ön arka eşitön lastikleriniz küçük boyut olduğu için
örnek olarak : arkalar 3 defa döndüğü zaman önler 5 defa dönmesinde kaynaklı,
benim traktör ön ve arka lastik ebatı aynı olduğu için aşınma eşit
Traktör budur.mercedes MB 800
Abi benimde gözüme çok hoş geliyor hiç yakından görmedimmercedes MB 800
Aynen kaçlı pulluk takıyorsun. Hangi işlerde kullanıyorsun anlatsan bende sevinirimTraktör budur.
Bizim Orman işletmede vardı bunlardan.
Biraz anlatabilir misin abi zahmet olmazsa konu açabilir misin rica etsek?
bencede aç abi sanki bir ara açmıştın ama kısaydı şimdi daha samimiyiz çok özür dilerim ama seninle özfer abiyi de bir karıştırmasam bütün sorunlar düzelecek abimercedes MB 800
Traktör budur.
Bizim Orman işletmede vardı bunlardan.
Biraz anlatabilir misin abi zahmet olmazsa konu açabilir misin rica etsek?
traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600Abi benimde gözüme çok hoş geliyor hiç yakından görmedim
Aynen kaçlı pulluk takıyorsun. Hangi işlerde kullanıyorsun anlatsan bende sevinirim
gardo sıkıntı yok benden yanı, özfer bey de çiftçi kazansın diye düşünen biribencede aç abi sanki bir ara açmıştın ama kısaydı şimdi daha samimiyiz çok özür dilerim ama seninle özfer abiyi de bir karıştırmasam bütün sorunlar düzelecek abi
Ağırlığı ne kadartraktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok
4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi
4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
3950 kiloAğırlığı ne kadar
MaşAllah abi kazasız belasız kullanırsın inşAllah.traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok
4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi
4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
tüm çiftçi kardeşlerimize Allah kaza bela vermesin. İnşaAllahMaşAllah abi kazasız belasız kullanırsın inşAllah.
Arada resim at gözümüz gönlümüz açılsın abi
Motor mercedes mi?traktörüm 1981 model 80 beygir diye geçiyor ama 75 BG tork 245/1600
disk fren, hidrolik direksiyon, ön kuyruk mili, Kompresör var, önde hidrolik kol takılabiliyor, turbo yok, 4 geri 8 ileri vites, debraj hidrolik ile , pto 540-100 hidrolik deposu ayrı yani sanzıman veya diferansiyelden ayrı, dört teker diferansiyel kiliti var hava ile, 4*4 e hava ile geçiyor, şase var. askerlik yaparken unumog şase ile aynı, motorda aynı, ön dingilde helezon yaylı ve amortisör var. hostes koltuğu var. hidrolik merkezini değiştirdim. ön 2- arkaya üç çıkış yaptı. arkayı önleri iptal edebilirim, arkaya aktara bilirim. pombayı değiştirdim 180 bar. diiferansiyeli kilitlediğim zaman ya o işi bitiriyor veya kendini kırıyor. havalı - hidrolik frene sahip
klima yok , buçuk vites yok
4*12" alpler otomatik pulluk ile kullanıyorum, tarla % 8-%15 rampalı pullukta yakıt , traktör boşta iken 2050-2500 devire getiriyorum yüke girdiği zaman 1900-1950 devire düşüyor yakıt 1,5 lt-1,6 lt dekar
11 kazayağı 0,8 lt / dekar
mibzer 16 lı 0,6 lt/dekar
yolda 45 km/ saat hızı gördüm . 3 km de 1 lt motor 2400 -2500 devir
yanlış hatırlamıyorsam taş toplamada 3-4 lt / dekar idi
4 yıldır kullanıyorum.
tek sıkıntısı şanzıman arıza yaptığı zaman sıkıntı, Ankara 'da bir kişi yapabiliyor.
motor, şanzıman, diferansiyel tamamı mercedesMotor mercedes mi?