NH-MF-JD


New Holland, John Deere ve Massey Ferguson hakkındaki objektif yorumlarınızı nedenleri ile alabilir miyim? Sizin tercihiniz hangisi olurdu yüksek güçlerde traktör alacak olsanız... [emoji4]
 
John deere 6R serisi: yakışıklı kaput üzerindeki yeşil-sarı renk uyumu ve mükemmel kabin,ayrıca bütünleşik şasi tasarımı üzerine monte edilen kusursuz motor ve aktarım organlarıyla sınıf üstü bir üretime sahip.
 
  • Beğen
Tepkiler: kony.ali
Asıl makinalar 120 ve üstü olanlar. 50-100 arası çin veya hindistan üretimi çoğu. Ben Johndeere derim. Mf ve nh den önce deutz fahr ve valtra var. Youtube da bunların kıyaslama videoları var. Römorkla toprak rampayı en hızlı çıkma yarışması
 
Bende john deere taraftarıyım john deerenin bütün motorlardan üstünlüğü ortada. hafif masseylerin bu kadar satılmasına hayret ediyorum adamlar ne için massey alıyor merak ediyorum gerçekten [emoji1]
 
Bende john deere taraftarıyım john deerenin bütün motorlardan üstünlüğü ortada. hafif masseylerin bu kadar satılmasına hayret ediyorum adamlar ne için massey alıyor merak ediyorum gerçekten [emoji1]

Senin amacın anket düzenlemek, insanların düşüncelerini öğrenmek filan değil belli oldu. Senin amacın o mide bulandırıcı fanatikliğine devam etmek. Bir markayı seversin veya sevmezsin o senin sorunundur ancak kullanan insanlarında bi bildiği olduğunu unutmadan yorum yaz ki kalbin kırılmasın. Zetorcuları eleştiriyoruz, şimdide siz mi başladınız reklamcılığa? Tamam bi sizin malınız iyi gerisi yalan.

Şu forumda o kadar çok içi boş, reklam kokan, amaçsız, vasıfsız konular açılmaya başladı ki insanı soğutuyorsunuz.
 

400 hp ve üzeri paletli CASE Qadtrac Sebebi:toprak sıkıştırması az Basınç birim yüzeye etkiyen kuvvettir. Lastik tekerin sıkıştırması fazladır.Tarlayı sürerken sıkışık toprağı sürmesi zor, yakıta biner.
Motor kendi ağırlığı kadar çeki kuvveti oluşturabilir.Sıkıştırmıyor.Aynı beygir 2 motor gibi çeki kuvveti veriyor.4 teker ayrı çekiyor, dönüm başı ezmiyor.Paletlerin basıncı azdır.
300 hp Case optum,Claas,Fendth
200 hp Case puma,Claas,Fendth
120 hp Steyr Sebebi S-Matic şanzıman -15 , +35 derece arasında verimli çalışıyor.
Ağır yük nakliye işi çoksa JD ,Çiftçilik taşımalarında diğer otomatik şanzımanlarda yeterlidir,
Motor tercihlerimde FPT,Mercedes,Man,Volvo penta,Deuthz olurdu.Sıralamam farklı gelebilir, işletim maliyetlerini düşündüğüm içindir.Arz ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: aaysberkk
400 hp ve üzeri paletli CASE Qadtrac Sebebi:toprak sıkıştırması az Basınç birim yüzeye etkiyen kuvvettir. Lastik tekerin sıkıştırması fazladır.Tarlayı sürerken sıkışık toprağı sürmesi zor, yakıta biner.
Motor kendi ağırlığı kadar çeki kuvveti oluşturabilir.Sıkıştırmıyor.Aynı beygir 2 motor gibi çeki kuvveti veriyor.4 teker ayrı çekiyor, dönüm başı ezmiyor.Paletlerin basıncı azdır.
300 hp Case optum,Claas,Fendth
200 hp Case puma,Claas,Fendth
120 hp Steyr Sebebi S-Matic şanzıman -15 , +35 derece arasında verimli çalışıyor.
Ağır yük nakliye işi çoksa JD ,Çiftçilik taşımalarında diğer otomatik şanzımanlarda yeterlidir,
Motor tercihlerimde FPT,Mercedes,Man,Volvo penta,Deuthz olurdu.Sıralamam farklı gelebilir, işletim maliyetlerini düşündüğüm içindir.Arz ederim.
Johndeere
400 hp ve üzeri paletli CASE Qadtrac Sebebi:toprak sıkıştırması az Basınç birim yüzeye etkiyen kuvvettir. Lastik tekerin sıkıştırması fazladır.Tarlayı sürerken sıkışık toprağı sürmesi zor, yakıta biner.
Motor kendi ağırlığı kadar çeki kuvveti oluşturabilir.Sıkıştırmıyor.Aynı beygir 2 motor gibi çeki kuvveti veriyor.4 teker ayrı çekiyor, dönüm başı ezmiyor.Paletlerin basıncı azdır.
300 hp Case optum,Claas,Fendth
200 hp Case puma,Claas,Fendth
120 hp Steyr Sebebi S-Matic şanzıman -15 , +35 derece arasında verimli çalışıyor.
Ağır yük nakliye işi çoksa JD ,Çiftçilik taşımalarında diğer otomatik şanzımanlarda yeterlidir,
Motor tercihlerimde FPT,Mercedes,Man,Volvo penta,Deuthz olurdu.Sıralamam farklı gelebilir, işletim maliyetlerini düşündüğüm içindir.Arz ederim.
400-600 beygir aralığında Johndeere 9RX modelleride çok iyi görünüyor. Yılların dünya lideri altta kalır mı
 
Benim tercihim john deere olurdu adamların kendilerine özgü bir üretim teknikleri var baştan aşağıya sarı geyik bi john deere traktör. Hepsi grup olmuşlar AGCO (mf,fendt,valtra), CNH (case,nh) vs. ama dünya çiftçisinin gözünde hiç biri bi john deere etmiyor... Yıllık ciro vs. herşey ortada... [emoji4]
 
Benim tercihim john deere olurdu adamların kendilerine özgü bir üretim teknikleri var baştan aşağıya sarı geyik bi john deere traktör. Hepsi grup olmuşlar AGCO (mf,fendt,valtra), CNH (case,nh) vs. ama dünya çiftçisinin gözünde hiç biri bi john deere etmiyor... Yıllık ciro vs. herşey ortada... [emoji4]

Agco grubu
(Fendt,Valtra,M.Ferguson,Challenger)

CNH grubu
(Case IH,N.Holland)

J.Deere (müstakil şirket)

Claas (müstakil şirket)

Kubota tek el üretim (motor sanayii)

Same&Deutz Fahr

Bunlar bildiğim birkaç şirketin üretim şekli. Eklemek isteyen olursa daha çok bilgi alırız.
 
Bildiğim kadarıyla çok önceden case ıh,steyr'i satın aldı hatta paletli bir üretimleri vardı "staiger" diye. Fakat şu an steyr geniş bir üretim yapmakta hâlâ da CNH grubuna bağlı mı? Doğrusu bilemiyorum ve bilgi sahibi arkadaşlardan açıklama bekliyorum.
 
Bildiğim kadarıyla çok önceden case ıh,steyr'i satın aldı hatta paletli bir üretimleri vardı "staiger" diye. Fakat şu an steyr geniş bir üretim yapmakta hâlâ da CNH grubuna bağlı mı? Doğrusu bilemiyorum ve bilgi sahibi arkadaşlardan açıklama bekliyorum.
Steiger başlı başına bir marka ve ABD menşeili. Steyr ile alakası yok ve ilk belden kırma traktörleri üreten marka. Ayrıca paletlide değil.
 
98be58b339906dc257910c8aa74483b3.jpg
CNH'nin sayfasından bir görüntü (fotoğrafa tıkladıktan sonra telefonunuzu yan tutarsanız daha iyi görebilirsiniz)