PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Fotoğraflar (Çekimler)
NEW HOLLAND TD 85 LDA UYGULAMASI -ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL-
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="nailyetek" data-source="post: 1020023" data-attributes="member: 8099"><p>LDA nın kısaca etkisini anlatayım; uzun uzun yazılanları okudum, hiç te bahsi geçtiği kadar etkisi yok.</p><p>Turbo şarjlı yani turbo ünitesi ile beslenen dizel motorlarda, turbo devri motor devrinden farklıdır yani turbo da devri sınırlayamazsınız. Dizel motor 1500 devirde iken turbo 5 bin devir yapar, amma 15000 devir yapar.</p><p>Motor çok ani devir düşmesi yaşadığında; yani arkasındaki yükten olur, rampadan olur, eğer toprak işleniyorsa toprak yapısı değişir, bi şekilde kısacası kesilme yaşanır.</p><p>İşte tam bu noktada; diyelim ki motor devri 1700 deyken 800-900 devir aralığına düştü LDA devreye girer. Nasıl devreye girer? derseniz, yaşanan ani devir düşüklüğünde Turbo nun devri düşmemiştir ve hala yüksektir. Motor silindirlerine giden havanın o alanda sıkışmasıyla, LDA üzerindeki bahsettiğiniz hortumdan bir miktar hava mazot pompasına giderek oradaki valfin açılmasını sağlar.</p><p>Bahsi geçen mekanik enjeksiyonlu dizel motorumuzun devir düşmesi yani bayılması sonucu sisteme gitmesi gereken mazot miktarı düşmüştür. Valf açıldığında o anki gerekli mazot sağlanmış olur ve motor çabuk devir alır.</p><p>Kısacası her daim çalışan ve işe yarayan bir düzenek değildir.</p><p>Dağ bayır engebeli yollarda ve değişken toprak şartlarına sahip toprak işlemede faydasını görürsünüz.</p><p>Burada önemli olan; motorunuzda bulunan turbo ünitesinin sağlıklı şekilde çalışmasıdır. Yıpranmış, kanatları kırılmış bir turbo ettin sene LDA yı çalıştırmaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nailyetek, post: 1020023, member: 8099"] LDA nın kısaca etkisini anlatayım; uzun uzun yazılanları okudum, hiç te bahsi geçtiği kadar etkisi yok. Turbo şarjlı yani turbo ünitesi ile beslenen dizel motorlarda, turbo devri motor devrinden farklıdır yani turbo da devri sınırlayamazsınız. Dizel motor 1500 devirde iken turbo 5 bin devir yapar, amma 15000 devir yapar. Motor çok ani devir düşmesi yaşadığında; yani arkasındaki yükten olur, rampadan olur, eğer toprak işleniyorsa toprak yapısı değişir, bi şekilde kısacası kesilme yaşanır. İşte tam bu noktada; diyelim ki motor devri 1700 deyken 800-900 devir aralığına düştü LDA devreye girer. Nasıl devreye girer? derseniz, yaşanan ani devir düşüklüğünde Turbo nun devri düşmemiştir ve hala yüksektir. Motor silindirlerine giden havanın o alanda sıkışmasıyla, LDA üzerindeki bahsettiğiniz hortumdan bir miktar hava mazot pompasına giderek oradaki valfin açılmasını sağlar. Bahsi geçen mekanik enjeksiyonlu dizel motorumuzun devir düşmesi yani bayılması sonucu sisteme gitmesi gereken mazot miktarı düşmüştür. Valf açıldığında o anki gerekli mazot sağlanmış olur ve motor çabuk devir alır. Kısacası her daim çalışan ve işe yarayan bir düzenek değildir. Dağ bayır engebeli yollarda ve değişken toprak şartlarına sahip toprak işlemede faydasını görürsünüz. Burada önemli olan; motorunuzda bulunan turbo ünitesinin sağlıklı şekilde çalışmasıdır. Yıpranmış, kanatları kırılmış bir turbo ettin sene LDA yı çalıştırmaz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Fotoğraflar (Çekimler)
NEW HOLLAND TD 85 LDA UYGULAMASI -ESKİŞEHİR ÖZEN DİZEL-
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt