PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland T5100 Bluemaster hakkında
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1463592" data-attributes="member: 76199"><p>Motor haritası , kuyruk mili devri, vites hız aralıkları uyumu olarak Fiat 66S serisini anlatmıştık.</p><p>1500 rpm max tork devri, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , vites araları 500 rpm motor devri.</p><p>56 serisinde kuyruk mili motor devri 2198 rpm den 1958 rpm devire düşünce 52,5 kw güç ten 50,5 kw güce düşme oldu. Vites araları 500 rpm olduğundan daha akışkan bir sürüş sağlandı.</p><p>Kuyruk mili dişlisi değişeceğine ayna mahruti oranı değişip 600 rpm aralıklı vites koyulsa yine tam uyum sağlanabilirmişti.</p><p></p><p>NH TL100A serisinde sabit tork aralığı devirleri 1300-1500 rpm ,</p><p>Hafif yüklü çalışmalarda NH sürücüleri genelde 1600 rpm , yükte çalışmalarda 2100 rpm tercih eder.</p><p></p><p>Motor haritası klasiğe yakın tercih edilmiş ama tork aralığının devir konumu kayık.</p><p>TL100A ya 540E , 1535 rpm devire koyulmuşsa , T5 100S modele 1400 rpm e koyulabilirdi.</p><p>Motorun zamanlama kayıpları eski nesillere göre biraz açık görünüyor.</p><p>Operatörlük devirleri olarak 1300-2300 rpm aralığı aktif duruyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1463592, member: 76199"] Motor haritası , kuyruk mili devri, vites hız aralıkları uyumu olarak Fiat 66S serisini anlatmıştık. 1500 rpm max tork devri, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , vites araları 500 rpm motor devri. 56 serisinde kuyruk mili motor devri 2198 rpm den 1958 rpm devire düşünce 52,5 kw güç ten 50,5 kw güce düşme oldu. Vites araları 500 rpm olduğundan daha akışkan bir sürüş sağlandı. Kuyruk mili dişlisi değişeceğine ayna mahruti oranı değişip 600 rpm aralıklı vites koyulsa yine tam uyum sağlanabilirmişti. NH TL100A serisinde sabit tork aralığı devirleri 1300-1500 rpm , Hafif yüklü çalışmalarda NH sürücüleri genelde 1600 rpm , yükte çalışmalarda 2100 rpm tercih eder. Motor haritası klasiğe yakın tercih edilmiş ama tork aralığının devir konumu kayık. TL100A ya 540E , 1535 rpm devire koyulmuşsa , T5 100S modele 1400 rpm e koyulabilirdi. Motorun zamanlama kayıpları eski nesillere göre biraz açık görünüyor. Operatörlük devirleri olarak 1300-2300 rpm aralığı aktif duruyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
New Holland T5100 Bluemaster hakkında
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt