PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Nakliye, taşıma için motor gücü yönetimi nasıl olur/olmalıdır?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hasanfuat" data-source="post: 1467972" data-attributes="member: 29255"><p>Dlg testlerinde </p><p>t6.175 - case maxxum 145 4 silindir</p><p>T6.180 - case maxxum 150 6 silindir </p><p>20 ton asfalt taşıma testi yakıt değerleri aynı görülmüş </p><p>6 silindirlerin rampalarda çekiyi iyi koruduğundan bahsedilmiş </p><p>Ek olarak kültivatörde 4 silindirler %4 kadar az yakmış </p><p>Dur kalklar varsa cvt şanzıman </p><p>Düz ve uzun yol ise çift kavra şanzımanlar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasanfuat, post: 1467972, member: 29255"] Dlg testlerinde t6.175 - case maxxum 145 4 silindir T6.180 - case maxxum 150 6 silindir 20 ton asfalt taşıma testi yakıt değerleri aynı görülmüş 6 silindirlerin rampalarda çekiyi iyi koruduğundan bahsedilmiş Ek olarak kültivatörde 4 silindirler %4 kadar az yakmış Dur kalklar varsa cvt şanzıman Düz ve uzun yol ise çift kavra şanzımanlar [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Nakliye, taşıma için motor gücü yönetimi nasıl olur/olmalıdır?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt