PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Tarım Teknolojileri
Motor şanzıman uyumsuzlukları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1127683" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörlerde genelde hız kaygılarından dolayı vites aralıkları ve vites hız boyları farklıdır. Sürüş konforu sağlanması için motor max güç noktası ve max tork noktasının yerine göre ayarlamalar yapılmalıdır.</p><p> Örneğin;</p><p> MF 65X 3 vitestir.Vites aralıkları 800 devirdir.MF 265 S buçuklu 3 vitestir.Buçuklar arası 400 devirdir.Motor max 2000 devirde güç verir.Max tork noktası 1400 devirdedir.Motor 4 vites olsa; 600 devir vites aralığı 300 devir buçuk aralığı koyulsa çalışma rahatlığı olur. </p><p> Steyr 768 4 vitestir.Max tork 1600 devir,max güç 2500 devirdir.Yol vitesleri çabuk yavaşlar.Takviye 4 seri 1 ve 2 arasıdır.Sıralı değildir.</p><p> Fiat 70-66 4 vitestir.Max tork 1500 devir,max güç 2300 devirdir.</p><p></p><p> Kuyruk mili devirleri MF 1685 devirdi.Şimdi 1600 ve 2000 devir civarları, konumlama iyileştirildi.</p><p> Styer 768 2300 devir kuyruk mili vardı.1600 ve 2000 devir kuyruk mili var.Eskisi gibi 2300 devire konsa daha verimli olur.</p><p> Fiat 70-56 2200 devirdeydi, 70-66 da 2000 devir civarına çekildi, kuyruk mili gücü zayıfladı.Yine 2200 devire devam edilmeli, fikrindeyim.</p><p> Bilgilerinize arz ederim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1127683, member: 76199"] Traktörlerde genelde hız kaygılarından dolayı vites aralıkları ve vites hız boyları farklıdır. Sürüş konforu sağlanması için motor max güç noktası ve max tork noktasının yerine göre ayarlamalar yapılmalıdır. Örneğin; MF 65X 3 vitestir.Vites aralıkları 800 devirdir.MF 265 S buçuklu 3 vitestir.Buçuklar arası 400 devirdir.Motor max 2000 devirde güç verir.Max tork noktası 1400 devirdedir.Motor 4 vites olsa; 600 devir vites aralığı 300 devir buçuk aralığı koyulsa çalışma rahatlığı olur. Steyr 768 4 vitestir.Max tork 1600 devir,max güç 2500 devirdir.Yol vitesleri çabuk yavaşlar.Takviye 4 seri 1 ve 2 arasıdır.Sıralı değildir. Fiat 70-66 4 vitestir.Max tork 1500 devir,max güç 2300 devirdir. Kuyruk mili devirleri MF 1685 devirdi.Şimdi 1600 ve 2000 devir civarları, konumlama iyileştirildi. Styer 768 2300 devir kuyruk mili vardı.1600 ve 2000 devir kuyruk mili var.Eskisi gibi 2300 devire konsa daha verimli olur. Fiat 70-56 2200 devirdeydi, 70-66 da 2000 devir civarına çekildi, kuyruk mili gücü zayıfladı.Yine 2200 devire devam edilmeli, fikrindeyim. Bilgilerinize arz ederim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Tarım Teknolojileri
Motor şanzıman uyumsuzlukları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt