PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436644" data-attributes="member: 76199"><p>Steyr 8053 S ile 1500 rpm devirle , Fiat motor gibi kullanmaya kalkarsak motor krank kesiyor , başımıza geldi .</p><p>Takviye 4. vitesle pulluk sürümünde zorlanmalarda gaz yiyebilirken , seri 2. vites Vn ile motora yüklenilirse segman kaynatma sıkıntısı olabilir.</p><p>8043S , pullukta 2000 rpm , 8053 S , pullukta 1800 rpm , 8073 S, pullukta 1800 rpm tarla tav durumunda sürülür.</p><p>Ağır tav olduğu durumda motor 2500 rpm devire kapatılır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436644, member: 76199"] Steyr 8053 S ile 1500 rpm devirle , Fiat motor gibi kullanmaya kalkarsak motor krank kesiyor , başımıza geldi . Takviye 4. vitesle pulluk sürümünde zorlanmalarda gaz yiyebilirken , seri 2. vites Vn ile motora yüklenilirse segman kaynatma sıkıntısı olabilir. 8043S , pullukta 2000 rpm , 8053 S , pullukta 1800 rpm , 8073 S, pullukta 1800 rpm tarla tav durumunda sürülür. Ağır tav olduğu durumda motor 2500 rpm devire kapatılır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt