PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436615" data-attributes="member: 76199"><p>Genel motor haritalarından farklı bir motor haritası bulunuyor.</p><p>Perkins , klasik motor haritası ,</p><p>1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç tepesi , 2200 rpm max çalışma devri ,</p><p>Motor verimlilik değerleri %31 dolaylarında ,</p><p>En az yakıt bölgesi , 1400-1800 rpm , </p><p>Yakıt eğrisi 2200 rpm den sonra 350-400-450 gr.kw/h spesifik olarak katlayarak yükseliyor.</p><p>JX 75C de ise güç eğrisi devir sonu 2600 rpm , max çalışma devri 2750 rpm ,</p><p>1550-2600 rpm arası yataya yakın hafif azalan sürekli bir güç aralığı bulunuyor.</p><p>1300 rpm de %43 , 1500 rpm max tork devri , 1800 rpm de %18 tork rezervine sahiptir.</p><p>Tork eğrisi de yataya yakın 1500-2600 rpm arası süreklidir.</p><p>Eğrilerin ikisi de tam yatay olsaydı ,</p><p>1500-2600 rpm arası sabit tork aralığı , 1600-2600 rpm arası sabit güç aralığı var, diyebilirdik.</p><p>Yakıt eğrisi 2800 rpm ve sonrası katlayarak yükselebiliyor.</p><p>Mercedes motor haritası özelliğidir.</p><p>M9540 yakıt grafiğinde 1900-2600 rpm arası fazla dikleşen ve 2600 rpm de güç tepesinden sonra da 2700 rpm devirde çalışma devrini bitiren bir motor yapısı var , yakıtın katlanarak arttığı devirler 2700 rpm ve sonrası oluyor.</p><p>Motoru 2000-2500 rpm aralığı kullanmaya kalkarsak Fiat 80 66 S gibi 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi bulunmuyor.</p><p>Kuyruk mili çalışmaları için sabit bir güç aralığı da yok.</p><p>M9540 ın güç eğrisi , 1000-2600 rpm arası artan nitelik gösteriyor.</p><p>Traktörler çekişmeye girdiğinde iki motora da tam gaz verdiğimizde </p><p>75C , 1600 rpm devirde max güç tepesi olduğundan 4 tekeri patiler.</p><p>Tutunması da iyi olduğundan çektiğini gezdiriyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436615, member: 76199"] Genel motor haritalarından farklı bir motor haritası bulunuyor. Perkins , klasik motor haritası , 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2000 rpm max güç tepesi , 2200 rpm max çalışma devri , Motor verimlilik değerleri %31 dolaylarında , En az yakıt bölgesi , 1400-1800 rpm , Yakıt eğrisi 2200 rpm den sonra 350-400-450 gr.kw/h spesifik olarak katlayarak yükseliyor. JX 75C de ise güç eğrisi devir sonu 2600 rpm , max çalışma devri 2750 rpm , 1550-2600 rpm arası yataya yakın hafif azalan sürekli bir güç aralığı bulunuyor. 1300 rpm de %43 , 1500 rpm max tork devri , 1800 rpm de %18 tork rezervine sahiptir. Tork eğrisi de yataya yakın 1500-2600 rpm arası süreklidir. Eğrilerin ikisi de tam yatay olsaydı , 1500-2600 rpm arası sabit tork aralığı , 1600-2600 rpm arası sabit güç aralığı var, diyebilirdik. Yakıt eğrisi 2800 rpm ve sonrası katlayarak yükselebiliyor. Mercedes motor haritası özelliğidir. M9540 yakıt grafiğinde 1900-2600 rpm arası fazla dikleşen ve 2600 rpm de güç tepesinden sonra da 2700 rpm devirde çalışma devrini bitiren bir motor yapısı var , yakıtın katlanarak arttığı devirler 2700 rpm ve sonrası oluyor. Motoru 2000-2500 rpm aralığı kullanmaya kalkarsak Fiat 80 66 S gibi 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi bulunmuyor. Kuyruk mili çalışmaları için sabit bir güç aralığı da yok. M9540 ın güç eğrisi , 1000-2600 rpm arası artan nitelik gösteriyor. Traktörler çekişmeye girdiğinde iki motora da tam gaz verdiğimizde 75C , 1600 rpm devirde max güç tepesi olduğundan 4 tekeri patiler. Tutunması da iyi olduğundan çektiğini gezdiriyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt