PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436601" data-attributes="member: 76199"><p>Kubota M9540 ve Case JX75C ile yük taşıyalım.</p><p>Rampa tırmanışlarda , en az yakıt bölgesi 1600-1900 rpm olduğu için ileri 6 vitesli traktör 1900 rpm den 1500 rpm devire düşüşlerde vites düşmek isteyecektir.</p><p>75C de ise 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 1550 rpm tork , güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm devire yumuşayan tork ve güç eğrisi bulunuyor.</p><p>El gazını 2600 rpm devire çekiyoruz , rampanın sıkıştırma durumuna göre 1500 rpm devire düşünceye kadar vitesle oynamak durumunda kalmıyoruz.</p><p>Gayette motor uzun soluklu tırmanış yapabiliyor.</p><p>Debriyaj kullandığımızda ise kavrama da gayet yumuşak yapılabiliyor, traktörü silkeletip kaymalara , tutunma problemlerine neden olmuyor.Güç kesintisi hissettirmiyor.</p><p>Beklentiler, rampa yukarı meyil azaldıkça traktör gaz yiyebilmeli ve vites yükseltebilmeli yönünde olur.</p><p>Motor uzun devir aralıklı çalışmaya sahip olduğundan dip gaza kadar kullanabiliyoruz.</p><p></p><p>Fendt 1050 , %17 tork rezervli motor kullanıyor ,</p><p>1100-1500 rpm sabit tork aralığı - 1500-1700 rpm sabit güç aralığı , 1500 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 1100-1500 rpm en az yakıt bölgesi içinde daha da düşük 1300-1400 rpm en az yakıt noktası bulunuyor.</p><p>Sabit tork aralığının az bir sağında en az yakıt noktası veya bölgesi bulunmuyor.</p><p>Yüke duyarlı motor yapısı olduğundan ideal çalışma devri 1400 rpm sabittir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436601, member: 76199"] Kubota M9540 ve Case JX75C ile yük taşıyalım. Rampa tırmanışlarda , en az yakıt bölgesi 1600-1900 rpm olduğu için ileri 6 vitesli traktör 1900 rpm den 1500 rpm devire düşüşlerde vites düşmek isteyecektir. 75C de ise 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 1550 rpm tork , güç eğrisi kesişim devri , 2600 rpm devire yumuşayan tork ve güç eğrisi bulunuyor. El gazını 2600 rpm devire çekiyoruz , rampanın sıkıştırma durumuna göre 1500 rpm devire düşünceye kadar vitesle oynamak durumunda kalmıyoruz. Gayette motor uzun soluklu tırmanış yapabiliyor. Debriyaj kullandığımızda ise kavrama da gayet yumuşak yapılabiliyor, traktörü silkeletip kaymalara , tutunma problemlerine neden olmuyor.Güç kesintisi hissettirmiyor. Beklentiler, rampa yukarı meyil azaldıkça traktör gaz yiyebilmeli ve vites yükseltebilmeli yönünde olur. Motor uzun devir aralıklı çalışmaya sahip olduğundan dip gaza kadar kullanabiliyoruz. Fendt 1050 , %17 tork rezervli motor kullanıyor , 1100-1500 rpm sabit tork aralığı - 1500-1700 rpm sabit güç aralığı , 1500 rpm tork güç eğrisi kesişim devri , 1100-1500 rpm en az yakıt bölgesi içinde daha da düşük 1300-1400 rpm en az yakıt noktası bulunuyor. Sabit tork aralığının az bir sağında en az yakıt noktası veya bölgesi bulunmuyor. Yüke duyarlı motor yapısı olduğundan ideal çalışma devri 1400 rpm sabittir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt