PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436523" data-attributes="member: 76199"><p>JD 5M serisi için daha önce yazmıştık,</p><p>1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri bulunuyor.</p><p>1600-1800 rpm aralığının uygun olduğunu söyledik.</p><p>JD genel karakteristiğine uygun olarak 5R seriden başlıyor.</p><p>JD 6000 serisinden başlar , algısı bize göre yanlıştır.</p><p>1500 rpm max tork tepesi , 1900 rpm max güç tepesi olan motor karakteriyle ,</p><p>1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1700-2250 rpm sabit güç aralığı verebilen 5R modelin motor haritası gayet iyi örtüşür.</p><p></p><p>Perkins motorların hepsi aynı nitelikte değildir.</p><p>MF 5400 serideki motor , %37 tork rezervi bulunuyor ve 1600-1800 rpm arası etkili güç artışı var.</p><p>MF 6000 serisi NH 5000, 6000 serisi JD 6030 Premium seri tarzında çalışan bir motor yapısı bulunuyor.</p><p>Powershift vites bölücülerin sorunsuz çalışabilmesi için şanzıman yağ basıncının 1600-1800 rpm motor devri aralığında korunması hedeflenmiş.</p><p>5 sınıfı motorların salı kısa olduklarından dolayı toprak işleme de kullanılması sarsıntılı çekişe neden oluyor.</p><p>Yeni nesil motorlarda sabit güç aralığı içinde en az yakıt bölgesi olan motor bulamıyoruz. </p><p>Bunu istediğimizde motor ayarları komple değişmesi gerekir ki , motorun soğutması , hidrolik basınçlar , turbo basınçları , v.s. yeniden ayar gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436523, member: 76199"] JD 5M serisi için daha önce yazmıştık, 1600-1800 rpm sabit tork aralığı , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri bulunuyor. 1600-1800 rpm aralığının uygun olduğunu söyledik. JD genel karakteristiğine uygun olarak 5R seriden başlıyor. JD 6000 serisinden başlar , algısı bize göre yanlıştır. 1500 rpm max tork tepesi , 1900 rpm max güç tepesi olan motor karakteriyle , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1700-2250 rpm sabit güç aralığı verebilen 5R modelin motor haritası gayet iyi örtüşür. Perkins motorların hepsi aynı nitelikte değildir. MF 5400 serideki motor , %37 tork rezervi bulunuyor ve 1600-1800 rpm arası etkili güç artışı var. MF 6000 serisi NH 5000, 6000 serisi JD 6030 Premium seri tarzında çalışan bir motor yapısı bulunuyor. Powershift vites bölücülerin sorunsuz çalışabilmesi için şanzıman yağ basıncının 1600-1800 rpm motor devri aralığında korunması hedeflenmiş. 5 sınıfı motorların salı kısa olduklarından dolayı toprak işleme de kullanılması sarsıntılı çekişe neden oluyor. Yeni nesil motorlarda sabit güç aralığı içinde en az yakıt bölgesi olan motor bulamıyoruz. Bunu istediğimizde motor ayarları komple değişmesi gerekir ki , motorun soğutması , hidrolik basınçlar , turbo basınçları , v.s. yeniden ayar gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Motor Karakteristik Eğrileri ve İdeal Çalışma Bölgesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt