PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Mf 240s
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="mekanik10" data-source="post: 1134746" data-attributes="member: 59540"><p>240 ın devri bence asıl şimdi başlamalı. Turbo nun olmaması bu devirde zor bulunan bir şey. 50 beygir traktörde turbo öyle önemli bir ihtiyaç değil ve yıllardır her kullanıma uygun bir parça da değil. Turbo nun tam verime ulaşması için motorun yüksek devirlerde bir kaç dakika çalışması gerek ve traktör stop edileceksede motorun rölantide bir kaç dakika da çalışması gerek. Yoksa turbo yağsız kalır ömrünü hemen doldurur. 240 buna gelemez çünkü pratik ayak işi için kullanılıyor. Turbonun olmaması 240 ın masrafsız uzun yıllar kullanılmasını sağladı. Turbo olmayınca intercooler ada gerek yok. Yağlı disk fren bizimki ve öylede olmalı. 5 ton yükle bile bana mısın demiyor. Disk frenli modellerin vitesi senkromeçli ve vites şeması güzel R 2 3 altta 1 0 4 şeklinde. Teknolojik olmaması fiyatını düşürürken teknolojik olmadığından arıza vermeden uzun yıllar kullanıldığından fiyatını arttırıyor. Zaten bir zahmet arıza vermesin çünkü ağır iş yapmıyor ki. 50 beygir motor şanzuman veya difransiyeli dağıtırsa 110 beygir traktör ne yapsın. Ama olmuyorda değil 260g ilk çıktığında 4 kişi aldı. Ayna mahrutiyi dağıttı için 2 tanesi satıldı. 250g da turbo var sanırsam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mekanik10, post: 1134746, member: 59540"] 240 ın devri bence asıl şimdi başlamalı. Turbo nun olmaması bu devirde zor bulunan bir şey. 50 beygir traktörde turbo öyle önemli bir ihtiyaç değil ve yıllardır her kullanıma uygun bir parça da değil. Turbo nun tam verime ulaşması için motorun yüksek devirlerde bir kaç dakika çalışması gerek ve traktör stop edileceksede motorun rölantide bir kaç dakika da çalışması gerek. Yoksa turbo yağsız kalır ömrünü hemen doldurur. 240 buna gelemez çünkü pratik ayak işi için kullanılıyor. Turbonun olmaması 240 ın masrafsız uzun yıllar kullanılmasını sağladı. Turbo olmayınca intercooler ada gerek yok. Yağlı disk fren bizimki ve öylede olmalı. 5 ton yükle bile bana mısın demiyor. Disk frenli modellerin vitesi senkromeçli ve vites şeması güzel R 2 3 altta 1 0 4 şeklinde. Teknolojik olmaması fiyatını düşürürken teknolojik olmadığından arıza vermeden uzun yıllar kullanıldığından fiyatını arttırıyor. Zaten bir zahmet arıza vermesin çünkü ağır iş yapmıyor ki. 50 beygir motor şanzuman veya difransiyeli dağıtırsa 110 beygir traktör ne yapsın. Ama olmuyorda değil 260g ilk çıktığında 4 kişi aldı. Ayna mahrutiyi dağıttı için 2 tanesi satıldı. 250g da turbo var sanırsam. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Mf 240s
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt