PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
MF 240S Komple Restorasyon, Bağımsız Damper Sistemi, Hız Sabitleyici ve İlave Özelliklerin Eklenmesi Projesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="mahmutdelikan" data-source="post: 1460761" data-attributes="member: 94993"><p>Merhaba. Dediğiniz gibi orta kolun bağlandığı yer zıplama esnasında düşmeye başladı. Onu da çıkma tofaş bagaj kilit mekanizmasını oraya takarak çözdüm. Hem kolu yerine takması pratik oldu hem de kolu çıkarmak için mandala basmak yeterli oluyor.</p><p>Akislerle ilgili demek istediğinizi tam anlayamadım. Traktöre göre ağır makine taktığım için mi güçlendirme önerdiniz?</p><p>Tek pistonlu veya çift pistonlu kepçe kullanacaksanız bu sistem pek pratik olmayabilir. Çünkü pistonu ayrı hidrolikleri ayrı kaldırmanız gerekecek. Onun yerine pistonlu orta kol kullanmıyorsanız 2 kollu 2 çıkışlı özmenoğlu, kullanıyorsanız 3 kollu 4 çıkışlı özmenoğlu valflerden önerebilirim. Çalışma şekli olarak da traktörün hidrolik gömleğinin kapak üzerindeki basınçlı yağ çıkışı alabildiğimiz yerlerden birine kepçenin piston bağlantısını yaptığınızı düşünürsek, bunun yanında fotoğraflarda benim yaptığım gibi inşaat demirini kıvırıp ucuna vites topuzunu kaynaklayarak koltuğun sağına bu kontrolleri getirirsek:</p><p>Sadece tek bir koldan arka kepçeyi kontrol edebilir, mesafesini ayarlayabiliriz.</p><p>Yükseklik meselesine gelecek olursak yaklaşık 15 yıl önce büyükbaş hayvancılık yaparken tek çıkış üzerinden kepçe ve römork çalıştırmıştım. Yüksekliği traktörü sağa sola döndürmeye gerek kalmadan römorku kaldırmaya izin veriyordu. Tabi kepçeden kepçeye fark yoksa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mahmutdelikan, post: 1460761, member: 94993"] Merhaba. Dediğiniz gibi orta kolun bağlandığı yer zıplama esnasında düşmeye başladı. Onu da çıkma tofaş bagaj kilit mekanizmasını oraya takarak çözdüm. Hem kolu yerine takması pratik oldu hem de kolu çıkarmak için mandala basmak yeterli oluyor. Akislerle ilgili demek istediğinizi tam anlayamadım. Traktöre göre ağır makine taktığım için mi güçlendirme önerdiniz? Tek pistonlu veya çift pistonlu kepçe kullanacaksanız bu sistem pek pratik olmayabilir. Çünkü pistonu ayrı hidrolikleri ayrı kaldırmanız gerekecek. Onun yerine pistonlu orta kol kullanmıyorsanız 2 kollu 2 çıkışlı özmenoğlu, kullanıyorsanız 3 kollu 4 çıkışlı özmenoğlu valflerden önerebilirim. Çalışma şekli olarak da traktörün hidrolik gömleğinin kapak üzerindeki basınçlı yağ çıkışı alabildiğimiz yerlerden birine kepçenin piston bağlantısını yaptığınızı düşünürsek, bunun yanında fotoğraflarda benim yaptığım gibi inşaat demirini kıvırıp ucuna vites topuzunu kaynaklayarak koltuğun sağına bu kontrolleri getirirsek: Sadece tek bir koldan arka kepçeyi kontrol edebilir, mesafesini ayarlayabiliriz. Yükseklik meselesine gelecek olursak yaklaşık 15 yıl önce büyükbaş hayvancılık yaparken tek çıkış üzerinden kepçe ve römork çalıştırmıştım. Yüksekliği traktörü sağa sola döndürmeye gerek kalmadan römorku kaldırmaya izin veriyordu. Tabi kepçeden kepçeye fark yoksa. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Fotoğraflar (Çekimler)
MF 240S Komple Restorasyon, Bağımsız Damper Sistemi, Hız Sabitleyici ve İlave Özelliklerin Eklenmesi Projesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt