PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 135 gitti Tümosan 8175 geldi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Nurullah Mayuk" data-source="post: 1445138" data-attributes="member: 95679"><p>Saolasın hocam , dediğin gibi istavroz mili veya herhangi bi yerini değiştirmek kırmak istemiyorum malum tümosanın şanı belli . Toprağımız ağır olduğu için 4/8 alayım dedim ama satan bayide hassasiyeti çalıştırmaz hafif gelir en kötü 5/8 takman lazım diyor kafam karışık . Stop müşürü nerededir ? Mandal sert değil ama hidroliği kaldırırken gayet hızlı kaldırıp indirirken çok yavaş indiriyor daha bunu çözemedim . Yolda 2200 deviri geçmemek bunu not ettim . Kabin takozu olayına gelince asfalt yolda bozuk yerlerde gerçekten çok sallıyor gerçi daha 2-3 saat anca kullandım ama bunu bir araştırayım . Diğer bilgiler içinde teşekkür ederim .</p><p></p><p>Benim sana sormak istediğim motor karakterisklerini detaylı inceleyen birisin . Tarlada sürüm yaparken bu motoru kaçıncı viteste kaç bin devirde kullanmalıyım en verimli en düşük yakıtlı şekilde . Takviyeli mi takviyesiz mi , buçuk hızlı mı yavaş mı vs . Buçuk mantınığını kafamda pturtturamadım daha . Traktör sürekli buçuk hi da takviye seride şekilde biniyorum geriye taktığımdada ayar aynı kalıyor ve birde yazın ot biçiminde kaçıncı vites kaç devirde bu işi yapmalıyım makine tamburlu değil zıpkalı çift bıçaklı Arthur marka ot biçme . Kaç devirde bana maks Torku verir hangi devirde en verimli ve tasarruflu sürüşü sağlarım ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nurullah Mayuk, post: 1445138, member: 95679"] Saolasın hocam , dediğin gibi istavroz mili veya herhangi bi yerini değiştirmek kırmak istemiyorum malum tümosanın şanı belli . Toprağımız ağır olduğu için 4/8 alayım dedim ama satan bayide hassasiyeti çalıştırmaz hafif gelir en kötü 5/8 takman lazım diyor kafam karışık . Stop müşürü nerededir ? Mandal sert değil ama hidroliği kaldırırken gayet hızlı kaldırıp indirirken çok yavaş indiriyor daha bunu çözemedim . Yolda 2200 deviri geçmemek bunu not ettim . Kabin takozu olayına gelince asfalt yolda bozuk yerlerde gerçekten çok sallıyor gerçi daha 2-3 saat anca kullandım ama bunu bir araştırayım . Diğer bilgiler içinde teşekkür ederim . Benim sana sormak istediğim motor karakterisklerini detaylı inceleyen birisin . Tarlada sürüm yaparken bu motoru kaçıncı viteste kaç bin devirde kullanmalıyım en verimli en düşük yakıtlı şekilde . Takviyeli mi takviyesiz mi , buçuk hızlı mı yavaş mı vs . Buçuk mantınığını kafamda pturtturamadım daha . Traktör sürekli buçuk hi da takviye seride şekilde biniyorum geriye taktığımdada ayar aynı kalıyor ve birde yazın ot biçiminde kaçıncı vites kaç devirde bu işi yapmalıyım makine tamburlu değil zıpkalı çift bıçaklı Arthur marka ot biçme . Kaç devirde bana maks Torku verir hangi devirde en verimli ve tasarruflu sürüşü sağlarım ? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 135 gitti Tümosan 8175 geldi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt