PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 135 gitti Tümosan 8175 geldi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1445135" data-attributes="member: 76199"><p>Hayırlı olsun.</p><p>Allah utandırmasın, kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin.</p><p>Çeker kolunu durukken geçirmek iyi olur.</p><p>Pulluk olarak 4 11", 28 cm ara veya 5 9", 22 cm ara pulluk olabilir.</p><p>4 12", 30 cm ara döner kulaklı pulluğu da çeker ama istavroz mili değişimi gerekebiliyor.</p><p>Tarla 2. viteste 2000 rpm devirle kullanmak gerekiyor.</p><p>Çalışmamazlık yaparsa ilk bakılacak yer genelde stop muşuru oluyor.</p><p>Debriyaj boşluk ayarını mutlaka kontrol ediniz.</p><p>Traktörün pulluk hakkı normalde 2 soklu , 60-80 cm iş genişliğinde yavru pulluklu döner kulaklı pulluktur.</p><p>4 soklu pullukta demir pulluk tekeri 3. ve 4. sokun orta hizasını görecek şekilde olursa otlu tarlada tıkama yapabiliyor, </p><p>2. ve 3. pulluğun orta hizasında olursa tıkama pek yapmaz veya daha dışarıdan giden lastik teker kullanışlı olabilir.</p><p>Toprak yapısı yumuşaksa 5 10" , 22 cm ara , 110 cm iş genişliğinde pulluk, sol arka lastik izinin tamamını kaldırırsa traktör fazla çekme yapmaz.</p><p>Lift o matik mandalı sertse damper kolu gibi bir aparat mandalın üstüne eklenebilir.</p><p>Yolda 2200 rpm deviri geçmezseniz fazla yakmaz , 400 gr/km gibi yakıt oluyor.</p><p>Bürgünün kabin takozları sökülüp mekanik yaylı sistemi işe başlamadan takmanızı öneririz veya havalı koltuk takmanızı öneririz.</p><p>Pulluk işiniz çoksa sağdaki hidrolik askı kolunu pistonluya çevirmelisiniz.</p><p>Traktörün arkasında römork, balye makinesi gibi yük varken tarla yolunda 1. veya 2. vitesle sabit 1500 rpm motor devriyle kullanmalısınız.</p><p>Tekerlek bijonlarının gevşediği olabiliyor, kontrol ediniz.</p><p>Dana gözleri düşebiliyor, boşta iken takmak için uygun yer yapılmalıdır.</p><p>Arka lastiklerin iç yüzeyine çamur sıyırıcı lama demir koyulabilir.</p><p>Çeki demirinin piminin alttaki mandallı pimi ot, sap v.s. takılırsa çıkabiliyor, üstten kilitli sistemler var.</p><p>Fren yağı eksilebilir, kendi yağını yedekte tutmalısınız.</p><p>Arka yağmur sileceği takmanız iyi olabilir. Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1445135, member: 76199"] Hayırlı olsun. Allah utandırmasın, kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin. Çeker kolunu durukken geçirmek iyi olur. Pulluk olarak 4 11", 28 cm ara veya 5 9", 22 cm ara pulluk olabilir. 4 12", 30 cm ara döner kulaklı pulluğu da çeker ama istavroz mili değişimi gerekebiliyor. Tarla 2. viteste 2000 rpm devirle kullanmak gerekiyor. Çalışmamazlık yaparsa ilk bakılacak yer genelde stop muşuru oluyor. Debriyaj boşluk ayarını mutlaka kontrol ediniz. Traktörün pulluk hakkı normalde 2 soklu , 60-80 cm iş genişliğinde yavru pulluklu döner kulaklı pulluktur. 4 soklu pullukta demir pulluk tekeri 3. ve 4. sokun orta hizasını görecek şekilde olursa otlu tarlada tıkama yapabiliyor, 2. ve 3. pulluğun orta hizasında olursa tıkama pek yapmaz veya daha dışarıdan giden lastik teker kullanışlı olabilir. Toprak yapısı yumuşaksa 5 10" , 22 cm ara , 110 cm iş genişliğinde pulluk, sol arka lastik izinin tamamını kaldırırsa traktör fazla çekme yapmaz. Lift o matik mandalı sertse damper kolu gibi bir aparat mandalın üstüne eklenebilir. Yolda 2200 rpm deviri geçmezseniz fazla yakmaz , 400 gr/km gibi yakıt oluyor. Bürgünün kabin takozları sökülüp mekanik yaylı sistemi işe başlamadan takmanızı öneririz veya havalı koltuk takmanızı öneririz. Pulluk işiniz çoksa sağdaki hidrolik askı kolunu pistonluya çevirmelisiniz. Traktörün arkasında römork, balye makinesi gibi yük varken tarla yolunda 1. veya 2. vitesle sabit 1500 rpm motor devriyle kullanmalısınız. Tekerlek bijonlarının gevşediği olabiliyor, kontrol ediniz. Dana gözleri düşebiliyor, boşta iken takmak için uygun yer yapılmalıdır. Arka lastiklerin iç yüzeyine çamur sıyırıcı lama demir koyulabilir. Çeki demirinin piminin alttaki mandallı pimi ot, sap v.s. takılırsa çıkabiliyor, üstten kilitli sistemler var. Fren yağı eksilebilir, kendi yağını yedekte tutmalısınız. Arka yağmur sileceği takmanız iyi olabilir. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Mf 135 gitti Tümosan 8175 geldi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt