Arkadaşlar traktör 1 ve 2 virtese geçişleri çok zor baskı damperi yeni selenoid valf yeni ama çözüm bulamıyorum ceyhanda da ustası yok kalibrasyon ayarı istiyor diyorlar anlayan bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
Teşekkür ederim iskender anlatıyorum derdini traktörü görmemiz lazım diyorlarBu traktörleri TRAKYA KARATAŞ getirmişti yanlış hatırlamıyorsam.trakyada en çok tekirdağ ve silivri bölgesinde satıldı.imkaniniz varsa o bölgedeki MC Cormick servisleri ile irtibat kurmanız.
Elinizdeki traktor teknik olarak günümüz yerli traktörlerin çok çok üzerinde bir traktor.
1 ve 2 den kastınız ana vitesler mi ? Yoksa debriyajsız buçuklar mı?Arkadaşlar traktör 1 ve 2 virtese geçişleri çok zor baskı damperi yeni selenoid valf yeni ama çözüm bulamıyorum ceyhanda da ustası yok kalibrasyon ayarı istiyor diyorlar anlayan bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
Ana vitesler mekanik geçiyor. Kalibrasyon ya da selenoid valf vs ile alakalı olacağını sanmıyorum. Baskı damperi dediğiniz şey, debriyaj baskı ve balatası mı? Bunlar yeni mi ?Ana vitesler bucuklarda sıkıntı yok
Evet baskı değiştiAna vitesler mekanik geçiyor. Kalibrasyon ya da selenoid valf vs ile alakalı olacağını sanmıyorum. Baskı damperi dediğiniz şey, debriyaj baskı ve balatası mı? Bunlar yeni mi ?
Usta bakmadan nasıl teşhis koyacak ? Doktor telefonda ne kadar size bakabilir ?Otomatik şanzıman yağ basınçlı valflerle yürüyor duruyor takviyeyi boşa alınca vites geçişleri su gibi takviyeyi atınca zorlaşıyor sekromec olduğunu zannetmiyorum
Anlayan olmadığı için zaten ameliyat edip bakacak bıçak parası felan derken birde kalpte sorun yoksa napcaz açık kalp ameliyatı bosami gidecekUsta bakmadan nasıl teşhis koyacak ? Doktor telefonda ne kadar size bakabilir ?
Vites kolunda ciddi boşluk var mı? Bir kişi traktörde vitesleri değiştirirken, sağ arka teker altından kabin altına geçip, vites kollarının bağlı olduğu millerin hareketini izleyin hocam. Kolların hareketinde bir problem varsa, kilit somununu gevşetip kolu uzatın ya da kısaltın (rahat çalıştığı kısma göre). Tekrar kilit somununu sıkın. Ve hareketli tüm eklemleri de WD40 gibi bir spreyle iyice temizledikten sonra, üzerine sıvı gres püskürtün. Vites eklemlerini de duruma göre her sene 1-2 sefer böyle yağlarsanız, vitesler çok daha yumuşak olacaktır. (Vites kolunda boşluk çoksa da, vites altındaki kapağı sökün. orada büyük bir alyan civata girişi göreceksiniz, sanırım 12 ya da 14 alyan gibi. O alyanı, çok sıkı değil, vitesin boşluğunu alacak kadar sıkın).Evet baskı değişti
Merhaba hocam son durum nedir çözüme ulaştınız mı ?Çözümü buldum galiba beyine kalibrasyon ayarı yapılması gerek arızalı olan selenoid valfi değişecek
geçmiş olsun ceyhanın hangı köyunde üretım yapıyorsunuz? Motor da düzelme sağladınız mı Ceyhanda bayagı mıcormıc görüyorumArkadaşlar traktör 1 ve 2 virtese geçişleri çok zor baskı damperi yeni selenoid valf yeni ama çözüm bulamıyorum ceyhanda da ustası yok kalibrasyon ayarı istiyor diyorlar anlayan bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
Selamın aleykum usta 05545642646 beni bi arayabilirmisinKollarda sıkıntı yok traktör çalışmıyor iken vitesler su gibi akıyor çalışıp pompa yağ basınca basınçtan geçmiyor traktör ototmatik yağlı beyinli şanzıman valfler görev yapmıyor açıp kalıyor 1ve 2 vites sürekli basınç hâlinde oluncada geçmiyor