Massey Ferguson 165 lerde ingiliz veya ispanyol olduğunu nerden anlarız bende 168 Alman var onda yaziyor diyerlerinde nasil anlasılır ?
Benim traktorde var ama çoğunda yok baktiğim kadariyla motor bloğunda yazmiyor heraldeMetal etikette hangi ülkede üretildiyse o ülkenin diliyle yazılmış yazılar vardır en basiti bu
Manifoltun orada metal etiket olur çoğu silinmiş oluyor. İngiltere ua kodu diğerlerini unuttum İngiliz 212 İspanyol 236 motor oluyor ayrıca 69 yılından önce üretilen 165'ler 203 motor ve soldan eksozludur.Massey Ferguson 165 lerde ingiliz veya ispanyol olduğunu nerden anlarız bende 168 Alman var onda yaziyor diyerlerinde nasil anlasılır ?
Sarj dinamosunun arkasinda moyor numarasında UA yazan ingiliz EA yazan ispanyol (örneğin 212 ua veya 236 ea gibi baslar) tabi bide şeker dediğimiz ve piyasada en cok olan şeker fabrikasının ingiliz parcalarini tr de montaj ettikleri var onlardada UA yazar ispanyollarin manifolt boğazı geniştir mazot otomatigi kalındır ingilizlerin debruyaj deliktir sekerin urettiklerinin bir kisminda frenin orda pancar damgası vardir ingilizlerde güneş damgası fransızların jant büyüktür camurluklarda sandık vardır gomme olarak aklima gelenler bukadar arti şeker olanlarin egzoz ustundeki etikettede england yazarManifoltun orada metal etiket olur çoğu silinmiş oluyor. İngiltere ua kodu diğerlerini unuttum İngiliz 212 İspanyol 236 motor oluyor ayrıca 69 yılından önce üretilen 165'ler 203 motor ve soldan eksozludur.
Eyvalah güzel açıklamışsınSarj dinamosunun arkasinda moyor numarasında UA yazan ingiliz EA yazan ispanyol (örneğin 212 ua veya 236 ea gibi baslar) tabi bide şeker dediğimiz ve piyasada en cok olan şeker fabrikasının ingiliz parcalarini tr de montaj ettikleri var onlardada UA yazar ispanyollarin manifolt boğazı geniştir mazot otomatigi kalındır ingilizlerin debruyaj deliktir sekerin urettiklerinin bir kisminda frenin orda pancar damgası vardir ingilizlerde güneş damgası fransızların jant büyüktür camurluklarda sandık vardır gomme olarak aklima gelenler bukadar arti şeker olanlarin egzoz ustundeki etikettede england yazar
165 liklerde en tutulan model 73-74 model olanlar arka kovan cırcırlı köşeli , manifort köşeli gaz pedalının arkasında pancar mühürü olanlar İngiliz. İspanyollardan ise manifort yassı, arka kovan cırcırsız mühür de bulunmaz genelde 236motordur . İngilizler 212 motordurMassey Ferguson 165 lerde ingiliz veya ispanyol olduğunu nerden anlarız bende 168 Alman var onda yaziyor diyerlerinde nasil anlasılır ?
Çamurluktaki gömme sandık olanlar sadece fransızlarda mı var ustam ?Sarj dinamosunun arkasinda moyor numarasında UA yazan ingiliz EA yazan ispanyol (örneğin 212 ua veya 236 ea gibi baslar) tabi bide şeker dediğimiz ve piyasada en cok olan şeker fabrikasının ingiliz parcalarini tr de montaj ettikleri var onlardada UA yazar ispanyollarin manifolt boğazı geniştir mazot otomatigi kalındır ingilizlerin debruyaj deliktir sekerin urettiklerinin bir kisminda frenin orda pancar damgası vardir ingilizlerde güneş damgası fransızların jant büyüktür camurluklarda sandık vardır gomme olarak aklima gelenler bukadar arti şeker olanlarin egzoz ustundeki etikettede england yazar
Manifoldun orda ki etikete a4 212 yazıyo ua veya ea yazmıyo ingiliz olduğunu başka nereden anlayabilirizSarj dinamosunun arkasinda moyor numarasında UA yazan ingiliz EA yazan ispanyol (örneğin 212 ua veya 236 ea gibi baslar) tabi bide şeker dediğimiz ve piyasada en cok olan şeker fabrikasının ingiliz parcalarini tr de montaj ettikleri var onlardada UA yazar ispanyollarin manifolt boğazı geniştir mazot otomatigi kalındır ingilizlerin debruyaj deliktir sekerin urettiklerinin bir kisminda frenin orda pancar damgası vardir ingilizlerde güneş damgası fransızların jant büyüktür camurluklarda sandık vardır gomme olarak aklima gelenler bukadar arti şeker olanlarin egzoz ustundeki etikettede england yazar