PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 3085 ve 3000 serisi hakkında bilgi sahibi olanlar yardımcı olur musunuz?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1458272" data-attributes="member: 76199"><p>Eski nesil traktörler şanzımanı fış fış yağlarmış.</p><p>Basınçlı bir yağlama yapmak için ayrıdan yağ pompası bulunmaz.</p><p>Yağ debileri yeni nesil traktörler kadar olmaz.</p><p>Traktörde vitesler senkronize değildir.</p><p>800-1600 rpm arası motor devirlerini gayet çekişli kullanabiliyor.</p><p>Böyle motora powershift vites uygulaması yapılamaz.</p><p>Nedeni , motor iç yağ pompalarının 1000-1500 rpm aralığında düşük çalışmasıdır.</p><p>En az yakıt bölgesi devirleri 1000-1600 rpm aralığında bulunuyor.</p><p>16*16 mekanik senchromench buçuklu bir şanzıman ve mekanik ileri geri levye kullanılabilirdi.</p><p>600 rpm vites araları 300 rpm buçuk araları koyulabilirmişti.</p><p>E-Lift olması kullanım kolaylığı sağlar.</p><p>Hassasiyeti kapatacak bir kilit mandalı bulunmaz.</p><p></p><p>Motor yağı değişim aralığı MF 200 serisi , 1996 model sonrası 250 saattir, servis kitapçığında yazar.</p><p>LS Plus yüzün çekemediği yedili kazık çizeli MF 3085 çeker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1458272, member: 76199"] Eski nesil traktörler şanzımanı fış fış yağlarmış. Basınçlı bir yağlama yapmak için ayrıdan yağ pompası bulunmaz. Yağ debileri yeni nesil traktörler kadar olmaz. Traktörde vitesler senkronize değildir. 800-1600 rpm arası motor devirlerini gayet çekişli kullanabiliyor. Böyle motora powershift vites uygulaması yapılamaz. Nedeni , motor iç yağ pompalarının 1000-1500 rpm aralığında düşük çalışmasıdır. En az yakıt bölgesi devirleri 1000-1600 rpm aralığında bulunuyor. 16*16 mekanik senchromench buçuklu bir şanzıman ve mekanik ileri geri levye kullanılabilirdi. 600 rpm vites araları 300 rpm buçuk araları koyulabilirmişti. E-Lift olması kullanım kolaylığı sağlar. Hassasiyeti kapatacak bir kilit mandalı bulunmaz. Motor yağı değişim aralığı MF 200 serisi , 1996 model sonrası 250 saattir, servis kitapçığında yazar. LS Plus yüzün çekemediği yedili kazık çizeli MF 3085 çeker. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Antonio Carraro
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 3085 ve 3000 serisi hakkında bilgi sahibi olanlar yardımcı olur musunuz?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt