PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 255Ep
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1442054" data-attributes="member: 76199"><p>Kültivatör, tiller ile çalışmak için çamurluk tarafındaki çeki kolunu kullanırsınız.</p><p>İç kol Taşıma konumunda tutuluyor.</p><p>Dış kolla derinlik ayarı bulunduktan sonra kol çeki konumunda tutulur.</p><p></p><p>Hidrolik damper çıkışı için koltuk altındaki basınç vanasından arkaya çıkış alınır.</p><p>Liftli kepçe bu çıkışa bağlanır.</p><p>Dış kol ile kumanda edilir.</p><p>Dış kol yukarı kaldırıldığında önce piston kalkar sonra kollar kalkmaya başlar.</p><p>Çeki konumuna getirilirse durur, aşağı konuma getirilirse önce kollar iner sonra piston iner.</p><p></p><p>Damper çıkış hortumunuz resimde Exit1 konumunda görünüyor.</p><p>Exit 1 konumunda damperi kullanmak için iç kol devamlı pompalama yazan kısma getirildiğinde önce hidrolik kollar kalkar sonra pistona verir. Durdurmak için dıştaki kol çeki pozisyonuna getirmek gerekiyor.</p><p>Yarım beyin hidrolik pompa bulunduğundan böyle oluyor.</p><p>Exit 2 konumunda ise hidrolik kollar kalkmadan piston çalışır.</p><p>Tek traktörle malzeme çekeceğimiz zaman ;</p><p>Kepçeyi koltuk altından gelen çıkıştaki damper çıkışına takarız ve kullanırız.</p><p>Damperli römorku Exit 2 den gelen çıkışa takarız.</p><p>Kepçe havada , kollar taşıma ve yukarı pozisyonunda dururken römorkla çapraz gelecek şekilde döneriz.</p><p>Römork havaya kalkınca kepçeye çarpmaz.</p><p>İç kolu Devamlı pompalama kısmına çekeriz.</p><p>Damper kalkar, sona yaklaşınca dış kolu çeki pozisyonuna getiririz, damper durur, dış kolu aşağı pozisyona getirip damperi indiririz.</p><p>Dış kolu tekrardan çeki pozisyonuna getiririz, iç kolu Devamlı Pompalama konumunda Taşıma konumuna çekeriz, </p><p>Böylelikle hidrolik kollar kepçeyi aşağı salmaz.</p><p>Anlıyacağınız damperi kullanmak bayaaa bir zahmetli iştir.</p><p>Dış kolu aşağı pozisyonda unutup iç kol Taşıma konumuna çekilirse kepçe düşebilir, çok çok dikkat edilmesi gerekir.</p><p>Veyahut imece ile çalışarak kepçeye bir traktör , römorka bir traktör kullanmak daha iyi olabilir.</p><p>Ön tekerlerin kontra somunlarının sıkılığını kontrol ediniz.</p><p>Alt çekinin 4 adet gövde bağlantı cıvatasını sıkınız, genelde gevşeme yaparlar.</p><p>Gaz pedalının küçük boşluğu olabiliyor, cıvatası gevşetilip gaz direk tepki verecek gibi ayarlanabilir.</p><p>Traktörün rölanti gaz devri 700 rpm 'dir. 650 rpm olarakta ayarlanabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1442054, member: 76199"] Kültivatör, tiller ile çalışmak için çamurluk tarafındaki çeki kolunu kullanırsınız. İç kol Taşıma konumunda tutuluyor. Dış kolla derinlik ayarı bulunduktan sonra kol çeki konumunda tutulur. Hidrolik damper çıkışı için koltuk altındaki basınç vanasından arkaya çıkış alınır. Liftli kepçe bu çıkışa bağlanır. Dış kol ile kumanda edilir. Dış kol yukarı kaldırıldığında önce piston kalkar sonra kollar kalkmaya başlar. Çeki konumuna getirilirse durur, aşağı konuma getirilirse önce kollar iner sonra piston iner. Damper çıkış hortumunuz resimde Exit1 konumunda görünüyor. Exit 1 konumunda damperi kullanmak için iç kol devamlı pompalama yazan kısma getirildiğinde önce hidrolik kollar kalkar sonra pistona verir. Durdurmak için dıştaki kol çeki pozisyonuna getirmek gerekiyor. Yarım beyin hidrolik pompa bulunduğundan böyle oluyor. Exit 2 konumunda ise hidrolik kollar kalkmadan piston çalışır. Tek traktörle malzeme çekeceğimiz zaman ; Kepçeyi koltuk altından gelen çıkıştaki damper çıkışına takarız ve kullanırız. Damperli römorku Exit 2 den gelen çıkışa takarız. Kepçe havada , kollar taşıma ve yukarı pozisyonunda dururken römorkla çapraz gelecek şekilde döneriz. Römork havaya kalkınca kepçeye çarpmaz. İç kolu Devamlı pompalama kısmına çekeriz. Damper kalkar, sona yaklaşınca dış kolu çeki pozisyonuna getiririz, damper durur, dış kolu aşağı pozisyona getirip damperi indiririz. Dış kolu tekrardan çeki pozisyonuna getiririz, iç kolu Devamlı Pompalama konumunda Taşıma konumuna çekeriz, Böylelikle hidrolik kollar kepçeyi aşağı salmaz. Anlıyacağınız damperi kullanmak bayaaa bir zahmetli iştir. Dış kolu aşağı pozisyonda unutup iç kol Taşıma konumuna çekilirse kepçe düşebilir, çok çok dikkat edilmesi gerekir. Veyahut imece ile çalışarak kepçeye bir traktör , römorka bir traktör kullanmak daha iyi olabilir. Ön tekerlerin kontra somunlarının sıkılığını kontrol ediniz. Alt çekinin 4 adet gövde bağlantı cıvatasını sıkınız, genelde gevşeme yaparlar. Gaz pedalının küçük boşluğu olabiliyor, cıvatası gevşetilip gaz direk tepki verecek gibi ayarlanabilir. Traktörün rölanti gaz devri 700 rpm 'dir. 650 rpm olarakta ayarlanabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Massey Ferguson 255Ep
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt