Yakın zamanda 5 100 , Euro 5, 24*24 , Power shift , Hi-Lo, elektronik shuttle, modeli alındı.
Traktörün teknik verilerine baktığımızda ,
70 kw, 94 hp , 395 n.m. torkta motor kullanıyor.
FPT 3.6 lt, Euro 5, motor ,
1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı ,
2500 rpm max çalışma devri , 1700 rpm tork, güç çizgisi kesişim devri verilmiş.
Kuyruk mili devir konumlamaları ,
540 , 1940 rpm gibi , 540 E , 1377 rpm ,
Mısır silajı biçicez, 1000 rpm devir bulunmuyor,
540E kuyruk mili devriyle ot bağlayacağız ,
Balye makinesi 500 rpm devirle çalışıyor ,
Kuyruk mili 110 ve 120 modeldeki gibi 1620 rpm devirde çalışmıyor,
Motor devrini 1500 rpm devire sabitleyip , 500 rpm kuyruk mili devriyle ot bağlayabilirdik.
Tork , güç eğrisi devir konumu 1700 rpm de tercih edilmiş ,
Toprak işleme çalışmalarında , dik rotovatör kullansak ,
2000 rpm de tercih edilmesi ,
Kuyruk mili 540 rpm motor devrinin de sabit güç aralığı başlangıç devri (1940 rpm) yerine 2100 rpm gibi
1900-2300 rpm ortasına konumlanması kullanıma olumlu katkı sağlayabilir.
Eco 40 km/h , 2038 rpm devire iyi konumlamış , kuyruk milinin 540 devir konumu kayık kalmış.
540E , 1377 rpm devirde kayık olmuş.
Traktörün operatörlük devirleri 1400-2300 rpm arası , zamanlama kayıpları olarak Fiat 66S seriyle benzerdir.
En az yakıt bölgesi aralığı , 1500-2000 rpm .
Tork, güç eğrisinin devir konumunu 1500 rpm yapsa , ön kepçede utulity çalışan motor olurdu ,
2000 rpm devire konumlasa balya bağlama, silaj yapma , rotovatör kullanan ana iş traktörü olabilirdi.
1700 rpm ile ortaya karışık bir dizayn olmuş gibi duruyor.
Traktörün hidrolik kapasite , debi , elektronik kontrollü olması yeterli duruyor.
Farmall 95C nin mavi boyalısı ve biraz daha süslüsü gibi duruyor.
Çift tepe lambası , kaporta tasarımı , renk, albeni olarak traktörü hoş gösteriyor.
Batak tarla performansını ileri ki zamanlarda test edeceğiz.
Birde radyosu bulunmuyor , gümrükten geçmezmişmişmiş.
Silaj yaparken kanal ayarlayıp , diğer araçla konuşabiliyorduk.
Dumanla mı haberleşeceğiz.