PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Çekimler)
Kubota MK5000 50 saat
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1177119" data-attributes="member: 76199"><p>Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin.</p><p><a href="https://kuk.kubota-eu.com/agriculture/wp-content/uploads/sites/2/2016/10/MK5000-PDF.pdf" target="_blank">https://kuk.kubota-eu.com/agriculture/wp-content/uploads/sites/2/2016/10/MK5000-PDF.pdf</a></p><p> 48 hp(İngiliz atı),49 ps(Alman atı),50 cv(Fransız atı), 180 n.m. motor torku mevcuttur. Tork çizgisi düzdür, 1000-2500 devir arası sabit 180 n.m. motor torku bulunuyor, 2300 devirde 48,4 hp net gücü var.</p><p> Tork çizgisi diğer motorlardaki gibi yükselen, 1400,1500,1600 devirlerde max tork noktası yok, motor sıkıştırıldığında 800 devire kadar sıkışır, diğer motorlar max tork noktasına sıkışır ve patinaja kalır.</p><p> Traktör motoru karakteristiği değil, taksi motoru karakteristiği taşıyor.Japonlar düz arazide tarım yapıyor, yüke kaldıkça vites düşme isteği fazla olacaktır.Tork çizgisi yükselen ve alçalan şeklinde olsa ve tork yedeği yüksek olsa fazla vites düşmek istemez.Motor güç yönetimi farklıdır.</p><p> Çap/strok;87/102,4, 1,15 oranlı pistonları var,orta sert çalışmalı motor, soğuk zamanda hafif vuruntu sesi olabilir.</p><p> Hidrolik basıncı 180 bar yeterli, debi; 32 lt/dk, yeni motorlarda 50-60 lt/dk bu sınıf için yeterli sayılır.</p><p> Şanzımanda 1 ve 2 viteslerde senchromench bulunmuyor, olsa iyi olurdu.</p><p> Ara iş motoru olarak kullanışlı buluyorum, ön kepçeli kullanım içinde uygun olur.Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1177119, member: 76199"] Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin. [url]https://kuk.kubota-eu.com/agriculture/wp-content/uploads/sites/2/2016/10/MK5000-PDF.pdf[/url] 48 hp(İngiliz atı),49 ps(Alman atı),50 cv(Fransız atı), 180 n.m. motor torku mevcuttur. Tork çizgisi düzdür, 1000-2500 devir arası sabit 180 n.m. motor torku bulunuyor, 2300 devirde 48,4 hp net gücü var. Tork çizgisi diğer motorlardaki gibi yükselen, 1400,1500,1600 devirlerde max tork noktası yok, motor sıkıştırıldığında 800 devire kadar sıkışır, diğer motorlar max tork noktasına sıkışır ve patinaja kalır. Traktör motoru karakteristiği değil, taksi motoru karakteristiği taşıyor.Japonlar düz arazide tarım yapıyor, yüke kaldıkça vites düşme isteği fazla olacaktır.Tork çizgisi yükselen ve alçalan şeklinde olsa ve tork yedeği yüksek olsa fazla vites düşmek istemez.Motor güç yönetimi farklıdır. Çap/strok;87/102,4, 1,15 oranlı pistonları var,orta sert çalışmalı motor, soğuk zamanda hafif vuruntu sesi olabilir. Hidrolik basıncı 180 bar yeterli, debi; 32 lt/dk, yeni motorlarda 50-60 lt/dk bu sınıf için yeterli sayılır. Şanzımanda 1 ve 2 viteslerde senchromench bulunmuyor, olsa iyi olurdu. Ara iş motoru olarak kullanışlı buluyorum, ön kepçeli kullanım içinde uygun olur.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Çekimler)
Kubota MK5000 50 saat
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt