PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Çekimler)
Kubota MK5000 50 saat
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="keltaşlı" data-source="post: 1177045" data-attributes="member: 15411"><p>Güle güle kullan, zahmet edip kullanici tecrübelerini bizlerle paylaşmişsin. </p><p> Kullanim kolayligi güzel bisey, debriyaj fren pedali yumusakligi benim konfor anlayisimin ilk basamağı. </p><p> Kompresyonlar motor hacmi büyüklüğü ile dogru orantili, 640 in 480 den fazlaydi, cünkü daha güçlü motor demek daha fazla hacim demekti, Turbo yaygin degildi. Bugün Td 75 ile Td110 ayni hacimli motor var, ceki gücü farkli fakat kompresyon ayni, hattâ teker buyuklugunden Td110 un daha az. </p><p>Ayrica kompresyon yeni motorda en fazladir, ilk geldiginde kompresyon daha az diye belirttigin yanimsama oldugudur kanatindeyim.</p><p> Daha önceden 480 ile surulen tarlalarin ilk defa cifceker traktor girince daha derin gittigi icin pulluk tabanini kiriyor, bu da ilk sürümde yakıtida arttiriyor, traktoru de zorluyor. Ertesi yil rahat gidiyor. Bu durum sifir traktor alanlarin motor açilinca cekişi cok artiyor diye yanilgiya düsürebilir. </p><p> Kubotalarin nispeten hafif olmasi bence de avantaj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keltaşlı, post: 1177045, member: 15411"] Güle güle kullan, zahmet edip kullanici tecrübelerini bizlerle paylaşmişsin. Kullanim kolayligi güzel bisey, debriyaj fren pedali yumusakligi benim konfor anlayisimin ilk basamağı. Kompresyonlar motor hacmi büyüklüğü ile dogru orantili, 640 in 480 den fazlaydi, cünkü daha güçlü motor demek daha fazla hacim demekti, Turbo yaygin degildi. Bugün Td 75 ile Td110 ayni hacimli motor var, ceki gücü farkli fakat kompresyon ayni, hattâ teker buyuklugunden Td110 un daha az. Ayrica kompresyon yeni motorda en fazladir, ilk geldiginde kompresyon daha az diye belirttigin yanimsama oldugudur kanatindeyim. Daha önceden 480 ile surulen tarlalarin ilk defa cifceker traktor girince daha derin gittigi icin pulluk tabanini kiriyor, bu da ilk sürümde yakıtida arttiriyor, traktoru de zorluyor. Ertesi yil rahat gidiyor. Bu durum sifir traktor alanlarin motor açilinca cekişi cok artiyor diye yanilgiya düsürebilir. Kubotalarin nispeten hafif olmasi bence de avantaj. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Çekimler)
Kubota MK5000 50 saat
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt