Ynt: kubota m9540 şahlanış
Olaya bu şekilde bakmamak gerekiyor. Sonuçta traktörlerin ağırlık merkezi, öndeki ağırlık oranı vs vs diyebiliriz. Tabikide burada kalite çok önemli. 2001 yılında dedem de bir kaza geçirmişti. Ford Taunus marka araç bizim traktöre sol ön tekerden çarpmıştı. Yolda 25 metre fren izi vardı. Buna rağmen traktörü 3 parçaya bölmüştü. Blok kısmından dökümü parçalamış. Motor kısmı 13 metre ileri, yakıt deposu 7-8 metre ileri fırlamıştı. Aracın ise sadece kaputu, ön tamponu içeri göçmüştü birde camı kırılmıştı. Traktör ise 8073 Steyr ' dı. Tabiki mal bizim canımızın parçası dişimizden tırnağımızdan arttırrak aldığımız araçlar böyle kaza geçirmesi üzücü bir durum. Ama bu her traktörde olabilir. İşte burada şaseli ve şasesi sağlam traktörler önemli. Ne yazık ki ülkemizde ki üretici mantığı hala en ucuz şekilde nasıl yapabilirimdir. Ama esas olan kaliteden ödün vermeyip, güvenli bir şekilde bir traktörü maksimum ne kadar ucuza mal ederim olmalıdır.