kubota m9540 şahlanış

04.10.2008
4,134
196

Şuana kadar hiç kubotanın önünü kaldıramadım ama burada baya bi zorluyorlar sanırım ve esnemeyide kapamış olmalılar yoksa bu kadar önü kalkmaz. ön tarafı 2ton a yakın böle kalkıyorsa ciddi bi kuvet uyguluyor orada pulluğa..

kubota m9540
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

Düşük vitesle yüklendiğinde bayılmazsa ya da patinaj edemezse ya önünü kaldıracak ya da bir tarafları koparacaktır. Yer çok sert görünüyor. Çizelle patlatıp sürseydi daha iyi olurdu, o motora yazık bence.
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

MehmetGngr link=topic=73102.msg851858#msg851858 date=1393171798' Alıntı:
esneme ne oluyoki :S
hassasiyet oluyor .. hidrolik kaldırma kolunun yanındaki ikinci kol ile ayarlanır . yukarı kaldırdıkça hassasiyet artar. aşağı indirdin mi pulluğu hiç kımıldatmaz sadece tekerlerin çekiş gücüyle pulluğu çekmeye çalışır traktör. performans düşer..
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

şov amaçlı bir gösteri sadece. orta kolu çıkartmışlar alttan asılıyor traktör şahlanıyor amaç sadece traktörü şahlandırmak. orta kol olmadığından pulluklar toprağın sertliğine göre dalıp çıkıyor daldığında traktör şahlanıyor. test traktörü olduğu için bence her türlü donanım yapılmış. yoksam piyasaya sürülen normal bir traktör olsa o şahlanmayla ve yere sert düşmeyle ikiye ayrılma ve grank kesme kol çıkartma olur mazallah. kaliteli ithal traktörler nede olsa bizim yerli traktörlere benzemezler sağlam ve dayanıklılar. düşünsenize bu şekil bir case ' yi (yerli üretim) zorlasanız yemin ederim pars diye ortadan ayrılır. bunu bir case jx 100 pro kullanıcısı olarak net olarak söylüyorum arkadaşlar...
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

Yerli uretiilen traktorlerde ikiye bölünme olayı çok sık goruluyo daha geçenlerde bizim ilçede. 55 56. Kavşakta Fort transitle carpismislar transitte sadece ezilme var fakat 5556 görseniz akıllara zarar traktör ikiye ayrılmış artık yerli üretim traktör almaya korkar olduk valla
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

hüseyin5757 link=topic=73102.msg919368#msg919368 date=1410870801' Alıntı:
Yerli uretiilen traktorlerde ikiye bölünme olayı çok sık goruluyo daha geçenlerde bizim ilçede. 55 56. Kavşakta Fort transitle carpismislar transitte sadece ezilme var fakat 5556 görseniz akıllara zarar traktör ikiye ayrılmış artık yerli üretim traktör almaya korkar olduk valla
Bölünme olyı kolay bir şey. Traktörü bir tutan bir avuç vida değil mi zaten? Aynı tarz bir kaza benim başıma geldiği için bu kadar net söylüyorum.
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

doganbey1 link=topic=73102.msg919409#msg919409 date=1410881950' Alıntı:
Bölünme olyı kolay bir şey. Traktörü bir tutan bir avuç vida değil mi zaten? Aynı tarz bir kaza benim başıma geldiği için bu kadar net söylüyorum.
Bir avuç cıvatayıda kaliteli kullanamıyorlarmı yani. diyelim tamam motor perkins şanzıman kararo veya zf diyelim kaliteli yani bunları birleştirmek cıvataya kalıyor 100 lıralık cıvata yarine 50 liralık cıvatayı kullansın olan biz çıcıye olsun ufacık bi münübüsle carpış münibüsün kapısı ezilsin traktör ikiye bölünsün sonra gel servisimize gel parcacımıza al sana bir avuc cıvatada ben satayım gel e ondan sonra bakkal bile parca satmaya başlıyor nasılolsa alacak ciftcimiz
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

doganbey1 link=topic=73102.msg919409#msg919409 date=1410881950' Alıntı:
Bölünme olyı kolay bir şey. Traktörü bir tutan bir avuç vida değil mi zaten? Aynı tarz bir kaza benim başıma geldiği için bu kadar net söylüyorum.
ıthal serılerde olmuyoda neden yerlı serılerde oluyor.yazık degılmı bu cıftcımıze o kadar para verılıpte alınan traktorun boyle ufak bı kazada ıkıye bolunmesı çok moral bozucu bı durum.
 
Ynt: kubota m9540 şahlanış

Olaya bu şekilde bakmamak gerekiyor. Sonuçta traktörlerin ağırlık merkezi, öndeki ağırlık oranı vs vs diyebiliriz. Tabikide burada kalite çok önemli. 2001 yılında dedem de bir kaza geçirmişti. Ford Taunus marka araç bizim traktöre sol ön tekerden çarpmıştı. Yolda 25 metre fren izi vardı. Buna rağmen traktörü 3 parçaya bölmüştü. Blok kısmından dökümü parçalamış. Motor kısmı 13 metre ileri, yakıt deposu 7-8 metre ileri fırlamıştı. Aracın ise sadece kaputu, ön tamponu içeri göçmüştü birde camı kırılmıştı. Traktör ise 8073 Steyr ' dı. Tabiki mal bizim canımızın parçası dişimizden tırnağımızdan arttırrak aldığımız araçlar böyle kaza geçirmesi üzücü bir durum. Ama bu her traktörde olabilir. İşte burada şaseli ve şasesi sağlam traktörler önemli. Ne yazık ki ülkemizde ki üretici mantığı hala en ucuz şekilde nasıl yapabilirimdir. Ama esas olan kaliteden ödün vermeyip, güvenli bir şekilde bir traktörü maksimum ne kadar ucuza mal ederim olmalıdır.
 

Ynt: kubota m9540 şahlanış

hüseyin5757 link=topic=73102.msg919537#msg919537 date=1410895282' Alıntı:
ıthal serılerde olmuyoda neden yerlı serılerde oluyor.yazık degılmı bu cıftcımıze o kadar para verılıpte alınan traktorun boyle ufak bı kazada ıkıye bolunmesı çok moral bozucu bı durum.

Ithal serilerde de olur. Doğru açıdan doğru basınç uygulandığında, kırılmayan yada kırılmayacak hiçbir nesne yoktur dünyada.

Ha yerli üretimlerde bölünme olayı ile daha sık karşılaşıldığı ne yazikki doğru. Hele fotoğraflardaki durum cidden can sıkıcı. Hangi açıdan, hangi sertlikte vurdu bilmiyorum ama minibüste basit bir kaporta göçüğü varken traktörün bu hale gelmemesi gerekirdi.
 

Benzer Konular