Anıl Tiraki link=topic=75995.msg898197#msg898197 date=1402171223' Alıntı:Güzel iş çıkarıyor abi iştah kabartıyor valla
EROL AKGÜN link=topic=75995.msg898214#msg898214 date=1402172858' Alıntı:yılmaz kardeşim görüntü güzel . kuboyu merakla tarlada videolarını bekliyoruz . en azından zetor görüntüleri ile mukayese ederiz . birde biliyorsundur disk sayısı azaldıkça toprağa daha fazla batar goble veya vanvey ve motoru daha çok tutar . önemli olan disk çember büyüklüğü . paylaşımları bekliyoruz kubonun .
emrekaptan59 link=topic=75995.msg898236#msg898236 date=1402176332' Alıntı:bugun tekırdagda festıvalde baktım kubotalara abı. satıs temsılcısı kesan tarafında bırı bır depo ile 8540 la 4300 tane ot baglamıs yalansa onun olsun samandada 3000 rahat baglar dıyor. biz 98le 2000tane bagladımı bı depoyla sukredıyorduk. ha kutu gıbı balyalarsa onu bılemem bak
cok cıddı ıddaa yada delının bırı kuyuya tas attı gıbıme geldı
sabıt gazda 16 valf motorun farkı bırde sen o motoru bellı bı devırde kullanırsan motor kendısi tasarruf amacıyla 8 valfe duser buda asırı yakıt tuketımı yaptırır kac devırde 8 valf e dusuyor arastır onu 8 valf calısırsan cok az yakar. sabıt gazda kullan daimasebazios link=topic=75995.msg899477#msg899477 date=1402523049' Alıntı:Emre satıcının söylediklerinin aslı olabilir. Yani olmaz
/imkansız demem. Balyaları çok değil, biraz ufaltırsan o rakamlara çıkabilir.
Ben dahi daha idrak edemedim. Inanasım gelmiyor. Eğer sayaçta sorun yoksa, dün gece 20 litre mazotla 600 balya bağladı.
Kemal YILAN link=topic=75995.msg899948#msg899948 date=1402694080' Alıntı:valf denilen şey motordaki subap sayısıdır. yani her piston başında 4 subap vardır(kubota traktör de) yakıt ve eksoz zamanını 2 şer subapla çalıştırır buda motorun daha seri ve sessiz çalışmasını sağlar. Yani motor 1000 devirde de 2500 devirdede çalışma aynı olur.Sizin bahsettiğiniz Tork seviyesi mi acaba.
Kemal YILAN link=topic=75995.msg899948#msg899948 date=1402694080' Alıntı:valf denilen şey motordaki subap sayısıdır. yani her piston başında 4 subap vardır(kubota traktör de) yakıt ve eksoz zamanını 2 şer subapla çalıştırır buda motorun daha seri ve sessiz çalışmasını sağlar. Yani motor 1000 devirde de 2500 devirdede çalışma aynı olur.Sizin bahsettiğiniz Tork seviyesi mi acaba.
evet honda dakı vtec teknolojısınden bahsetmıstım bu traktorlerde japon ve 16 valf dıye bunlardada vardır zannetım yoksa bılmıyorum ama varsa ınanılmaz yakıt tasarrufu sağlarfuatavni link=topic=75995.msg899949#msg899949 date=1402694344' Alıntı:hondalardaki vtec motordan bahsediyor. traktörde yok o özellik.
benım bahsettıgım Değişken supap zamanlaması, motor işletim sisteminin hangi devire göre *hangi supap zamanlamasının kullanılacağını belirlenmesi ve her devirde en *verimli çalışmayı sağlamasıdır. Böylece motor düşük devirlerde az yakıt *tüketirken yüksek devirlerde de iyi bir performans sunmaktadır. Motor devri *yükseldikçe kayar pimli egzantirik milleri subaplara daha büyük bir kam lobuyla *hareket iletmekte ve hava yakıt oranının yeniden düzenlenmesine imkan *tanımaktadır.Kemal YILAN link=topic=75995.msg899948#msg899948 date=1402694080' Alıntı:valf denilen şey motordaki subap sayısıdır. yani her piston başında 4 subap vardır(kubota traktör de) yakıt ve eksoz zamanını 2 şer subapla çalıştırır buda motorun daha seri ve sessiz çalışmasını sağlar. Yani motor 1000 devirde de 2500 devirdede çalışma aynı olur.Sizin bahsettiğiniz Tork seviyesi mi acaba.