Kubota m135gx2 hayırlı olsun.

Arkadaşlar fiyatı 610.000 TL Kayseri'de yaşıyoruz. Bir kere kubota japon malı o yüzden daha mantıklı. Çekişi benim 6.120 ye göre gayet iyi tabii arada beygir farkı var o da var. Dayanıklı olarak daha kubotanin fazla bir şeyini görmedik daha yeni 1 ay ancak oluyor alalı. New Hollandı değiştirme sebebimiz fazla arıza yaptı. Muhtemelen kubota çoğu dalda daha kalitelidir. Benim teknik verilerden anladığım kadarıyla daha fazla avantajı var kubotanin. Ayrıca teşekkür ederim Allah hepimize kaliteli traktörler nasip etsin. Allah razı olsun.
 
Arkadaşlar fiyatı 610.000 TL Kayseri'de yaşıyoruz. Bir kere kubota japon malı o yüzden daha mantıklı. Çekişi benim 6.120 ye göre gayet iyi tabii arada beygir farkı var o da var. Dayanıklı olarak daha kubotanin fazla bir şeyini görmedik daha yeni 1 ay ancak oluyor alalı. New Hollandı değiştirme sebebimiz fazla arıza yaptı. Muhtemelen kubota çoğu dalda daha kalitelidir. Benim teknik verilerden anladığım kadarıyla daha fazla avantajı var kubotanin. Ayrıca teşekkür ederim Allah hepimize kaliteli traktörler nasip etsin. Allah razı olsun.
New holland ne tür arızalar yaptı? Motor şanzıman arızası yaptı mı?
 

Hayırlı olsun. Bizde 2 ay önce aldık. Tr 6140 la m135 gx arasında kaldık ve Kubota yı seçtik. Arada olumlu ve olumsuz ne gibi farklar var. Tr serisi yerine kubota alarak iyi mi yaptık?
Hayırlı olsun. Allah utandırmasın.
Kubota ön aks süspansiyonu olduğu için daha konforlu kullanımı olacaktır.
Kuru sürümlerde 8 soklu 9" pulluk gayet rahat kullanabiliyor.
Yaş sürümde de 8 soklu 9" pulluk traktörü yoruyor.
En fazla 7 km/h hıza çıkabiliyor.
Yaş sürümlerde ne surette olursa olsun bu sınıf traktörlerin 1,5 metre iş genişliği üzerinde sürüm yapmaması gerekir.
Motor kompresyonları yumuşak dizayn edildiği için malzeme mukavemetleri açısından uygun değildir.
Rektefelik tarzda çalışan motor, bir vites düşük fazla zorlamadan boşta çalışmasına göre 200-300 rpm kadar sıkıştırılarak yüke verilir.
Max tork 1500 rpm de olduğu için alt devirlerini görmeye başlarsa vites düşülür.
Aktif çalışma devirleri 1600-2000 rpm , tork-güç eğrisinin kesişme yeri 1600 rpm de bulunuyor. TR6 serisinde 1950 rpm de bulunuyor, motor gücü yönetim farkları var.
Bozma sürümlerde 4 soklu 20" dönerli pulluk kullanabilir, önde 800 kg ağırlık gerekebilir.
JD 6430 Premium traktöre 4 14" klasik pulluk takıp yakıttan şikayet eden var.Öne 1 ton ağırlık takıp 4 soklu dönerli pulluk kullanmak gerekiyor.
MGX 4 serinin motor haritası bu modele yüklenebilme durumu olur mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: abici ve essess
Hayırlı olsun. Allah utandırmasın.
Kubota ön aks süspansiyonu olduğu için daha konforlu kullanımı olacaktır.
Kuru sürümlerde 8 soklu 9" pulluk gayet rahat kullanabiliyor.
Yaş sürümde de 8 soklu 9" pulluk traktörü yoruyor.
En fazla 7 km/h hıza çıkabiliyor.
Yaş sürümlerde ne surette olursa olsun bu sınıf traktörlerin 1,5 metre iş genişliği üzerinde sürüm yapmaması gerekir.
Motor kompresyonları yumuşak dizayn edildiği için malzeme mukavemetleri açısından uygun değildir.
Rektefelik tarzda çalışan motor, bir vites düşük fazla zorlamadan boşta çalışmasına göre 200-300 rpm kadar sıkıştırılarak yüke verilir.
Max tork 1500 rpm de olduğu için alt devirlerini görmeye başlarsa vites düşülür.
Aktif çalışma devirleri 1600-2000 rpm , tork-güç eğrisinin kesişme yeri 1600 rpm de bulunuyor. TR6 serisinde 1950 rpm de bulunuyor, motor gücü yönetim farkları var.
Bozma sürümlerde 4 soklu 20" dönerli pulluk kullanabilir, önde 800 kg ağırlık gerekebilir.
JD 6430 Premium traktöre 4 14" klasik pulluk takıp yakıttan şikayet eden var.Öne 1 ton ağırlık takıp 4 soklu dönerli pulluk kullanmak gerekiyor.
MGX 4 serinin motor haritası bu modele yüklenebilme durumu olur mu?
Sağolun . Bilgiler yararlı oldu.
 

Benzer Konular