PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kioti traktör yıllar sonra tekrar Türkiye pazarinda yerini aldı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1460459" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.daedongamerica.com/_files/ugd/8722a0_dff7e085606e4f0a878cddd7746c3791.pdf[/URL]</p><p></p><p>Euro5 , 3,8 lt lik motorun haritası , linkte ,</p><p>1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max çalışma devir sonu bulunmaktadır.</p><p>Motor başlangıç torku 300 n.m. , max tork 400 n.m. ,</p><p>Başlangıç torkları biraz daha yüksek tercih edilebilirdi ama rahatsız edeceğini de sanmayız.</p><p>Klasik Fiat 66S, Same Explorer motor grafiklerine yakın özellik gösteriyor.</p><p>Uzak doğu motorlarında gördüğümüz 2600 rpm max güç devrinden vaz geçilmesi iyi olmuş.</p><p>24*24 şanzımanla motor, şanzıman, kuyruk mili uyumu yerinde sayarız.</p><p></p><p>Kioti RX7320 Eco CRDi , 73 hp , 200 n.m. torktaki traktöre yeni nesil traktörler benzemiyor diyebiliriz.</p><p>Yüksek tork rezervlerini uzak doğu traktörleri genelde tercih etmiyor, sebebi kumsal ovalar bulunuyor.</p><p>114 hp modelin Kubota M5 112 gibi olacağını sanmayız, motorların torkları orta şekerli tercih edilmiş, duruyor.</p><p>Kubota M110GX2 modelden farkı 500 rpm e yakın sabit güç aralığı devirleri olmasıdır.</p><p>Çekişte NH TD110 gibi olamayacağı da aşikâr görünüyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1460459, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.daedongamerica.com/_files/ugd/8722a0_dff7e085606e4f0a878cddd7746c3791.pdf[/URL] Euro5 , 3,8 lt lik motorun haritası , linkte , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1700-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max çalışma devir sonu bulunmaktadır. Motor başlangıç torku 300 n.m. , max tork 400 n.m. , Başlangıç torkları biraz daha yüksek tercih edilebilirdi ama rahatsız edeceğini de sanmayız. Klasik Fiat 66S, Same Explorer motor grafiklerine yakın özellik gösteriyor. Uzak doğu motorlarında gördüğümüz 2600 rpm max güç devrinden vaz geçilmesi iyi olmuş. 24*24 şanzımanla motor, şanzıman, kuyruk mili uyumu yerinde sayarız. Kioti RX7320 Eco CRDi , 73 hp , 200 n.m. torktaki traktöre yeni nesil traktörler benzemiyor diyebiliriz. Yüksek tork rezervlerini uzak doğu traktörleri genelde tercih etmiyor, sebebi kumsal ovalar bulunuyor. 114 hp modelin Kubota M5 112 gibi olacağını sanmayız, motorların torkları orta şekerli tercih edilmiş, duruyor. Kubota M110GX2 modelden farkı 500 rpm e yakın sabit güç aralığı devirleri olmasıdır. Çekişte NH TD110 gibi olamayacağı da aşikâr görünüyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Kioti traktör yıllar sonra tekrar Türkiye pazarinda yerini aldı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt