Kiotı ile tırmık çektim

Kolay gelsin.
Bu modelin en güzel huyu tarla yollarında fazla zıplamıyor.
RX7320 Eco CRDi , bozuk yollarda daha fazla zıplama eğilimi var.
LX500L modellerde creeper ve bi speed özelliği var.
DK551C modelin gezmeli işlerdeki yakıtı RX 7320 Eco CRDi modelden fazladır.
Dönüş manevrası çok güzeldir.
Motor haritası olarak, uzak doğu motorlarının çoğu ,
1300 rpm max tork , 2600 rpm max güç tepesi gibi özelliktedir.
Uzun çalışmalı, zamanlama kayıpları yüksek motor olduklarından güç kesintisi hissiyatı az oluyor.
Steyr gibi devir kapatarak gazlamaya müsaittirler.
 

Sörf yaparken motor haritalarına rastladık.
DK 551 C ,
54 hp , 17,8 kg.m , yaklaşık 175 n.m.
1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2500-2800 rpm stabile yakın sabit güç aralığı ,
1000-1700 rpm arası en az yakıt bölgesi devirleri görünüyor.
Düşük devirlerde torklu çalışan mazot cimrisi bir şeye benziyor.
 
Bu traktörün sürüş dinamikleri emsal modellerinden farklılık gösterecektir.
Kataloglarında ayak pedallı hidrostat shuttle lı modelleri görülüyor.
Tek fren pedalı ve ileri , geri sağlayan pedalları var.
12*12 şanzımana sahip ,
Motor başlangıç devirleri olarak bildiğimiz Perkins motor özellikleri taşıyor.
Kuru zemin çalışmalarda yürüyen olarak rahat olur.
3 m^3 yem karma makinesinde rölanti devirde kuyruk mili kalkışlarında traktör rahat çalışıyor, boğulma yapmaz.
Vites değişimleri 600 rpm aralıklı ve rahattır.
Sabit güç aralığı devir konumu ön kepçe çalışmalarına yönelik yüksek devirler 2500-2800 rpm tercih edilmiş, hidrostat levye veya power shuttle ile kullanım kolaylığı sağlanmış, çok çok uzun devir çalışmalı motor haritası var.
Bizdeki traktör 6000 saati geçti , debriyaj balatasını 11 000 TL ye aldık, henüz takmadık.
2000-2800 rpm arası devir kullanımlarında spesifik yakıt tüketimi biraz artmaktadır, traktör 4 piston olduğundan fazla yakıt yakmaz.
Utulity traktör kullanımı olarak , yem karmada , ön kepçe ile yük yüklemede , ot biçme, toplama çevirme işlerinde kullanışlı olabilir.
Nakliye işlerinde , rampaya sarma konusunda zayıf kalabilir, sabit güç aralığı devir konumu 2200-2500 rpm aralığında olsaydı , vites geçişlerinde motor tam gücü rahat hissedilirdi.
Çamur zemin yürüyüşlerde , pullukta Fiat motorda verdiğimiz motor gazlama tepkilerimizi, 1500 - 2200 rpm yerine 1600 - 2600 rpm gazlama ihtiyacı olmasından dolayı sürüş zayıf kalabilir.
 

Benzer Konular