John Deere marka sıralamasında yükseldi
06.12.2013
Interbrand 2013 ' En iyi 100 küresel marka ' sıralamasında John Deere, daha da yüksek bir konuma yerleşti.
Son rapora göre, John Deere ' nin marka değeri önceki yıla göre yüzde 15 ' lik bir artış göstererek 4.865 milyar $ olarak değerlendirildi. İlk 100 sıralamasına 2011 yılında 97. sıradan giriş yapan şirket, 2012 yılında 85. sıraya yükselmesinin ardından çıkışını sürdürerek bu yıl da 80. sıraya yerleşti. John Deere böylelikle, bu yıl da Jack Daniels, Ralph Lauren ve Pizza Hut gibi birçok ünlü, küresel markanın üzerinde yer aldı.
Interbrand web sitesinde bu yükselişi, John Deere kendini, ' toprağa bağlı ' olanlar için lider ürünler yaratmaya adadığını net bir şekilde ortaya koyuyor' şeklinde yorumladı.
'Markanın, çevresel sürdürülebilirlik girişimlerine olan bağlılığı, stratejik odaklanması, kurumsal yeniden yapılanması, ormancılık ve inşaat sektörlerindeki faaliyetlerini güçlendirmesi, çoğu kez traktörlerle ve tarım makinalarıyla özdeşleştirilen Moline-Illinois merkezli şirketin, ' Run Like a Deere ' (Geyik kadar Çevik) şeklindeki algıyı tüm dünyada yaygınlaştırarak büyüme hedeflerini gerçekleştirmeye devam edeceğini kanıtlar niteliktedir.'
Deere, Company Tarım ve Çim Bölümü Başkanı Mark von Pentz bu başarıyı, 'Sıralamadaki yükselmemiz, John Deere ' nin Kuzey Amerika dışındaki büyümesini ortaya koymasının yanında şirketin, müşterilerimize, dünyada gittikçe artan gıda, yakıt, giyim ve alt yapı taleplerini karşılamalarında yardımcı olmaya yönelik devamlılık arz eden adanmışlığını yansıtıyor' sözleriyle değerlendirdi.
06.12.2013
Interbrand 2013 ' En iyi 100 küresel marka ' sıralamasında John Deere, daha da yüksek bir konuma yerleşti.
Son rapora göre, John Deere ' nin marka değeri önceki yıla göre yüzde 15 ' lik bir artış göstererek 4.865 milyar $ olarak değerlendirildi. İlk 100 sıralamasına 2011 yılında 97. sıradan giriş yapan şirket, 2012 yılında 85. sıraya yükselmesinin ardından çıkışını sürdürerek bu yıl da 80. sıraya yerleşti. John Deere böylelikle, bu yıl da Jack Daniels, Ralph Lauren ve Pizza Hut gibi birçok ünlü, küresel markanın üzerinde yer aldı.
Interbrand web sitesinde bu yükselişi, John Deere kendini, ' toprağa bağlı ' olanlar için lider ürünler yaratmaya adadığını net bir şekilde ortaya koyuyor' şeklinde yorumladı.
'Markanın, çevresel sürdürülebilirlik girişimlerine olan bağlılığı, stratejik odaklanması, kurumsal yeniden yapılanması, ormancılık ve inşaat sektörlerindeki faaliyetlerini güçlendirmesi, çoğu kez traktörlerle ve tarım makinalarıyla özdeşleştirilen Moline-Illinois merkezli şirketin, ' Run Like a Deere ' (Geyik kadar Çevik) şeklindeki algıyı tüm dünyada yaygınlaştırarak büyüme hedeflerini gerçekleştirmeye devam edeceğini kanıtlar niteliktedir.'
Deere, Company Tarım ve Çim Bölümü Başkanı Mark von Pentz bu başarıyı, 'Sıralamadaki yükselmemiz, John Deere ' nin Kuzey Amerika dışındaki büyümesini ortaya koymasının yanında şirketin, müşterilerimize, dünyada gittikçe artan gıda, yakıt, giyim ve alt yapı taleplerini karşılamalarında yardımcı olmaya yönelik devamlılık arz eden adanmışlığını yansıtıyor' sözleriyle değerlendirdi.