Ynt: Hovertrack Luctor 544
Hovertrack Luctor 544 :
08 /2013 profi
Hovertrack Luctor 544 : 1/3Hovertrack Luctor 544 : 2/3Hovertrack Luctor 544 : 3/3
Güreş savaşçı 80 km / h çalışır!
Gelmek için mücadele : bir isim öncü ve araç üreticileri seçerken VeldhuizenLuctor özel bir niş ürün olduğunu farkındaydı . Sektöründeitibar içinyeni Luctor mücadele gibi , bizim özel sürüş raporunu açıklar . Luctorarka aks yönlendirilebilirolmaması manevra kabiliyeti ( butam direksiyon açı ) , iken . Her 8 ° direksiyon açısı geri vardır sağlar . Orada Yerden yükseklik isimli Ancak , memnun . Kabin ferah . Stand- birlikte pano ile Iveco , New Hollandkabin kendisinden geliyor . Pieter Veldhuizen bir öncüdür ! Idealistler de oldukça doğru olur . Hovertracks 4 x 4gelişiminden sonra iki yıl sonra ve sadece 1800 s geliştirme zamanı , yeni bir bebek ,Hollandalı öncü demirci doğumluLuctor 544 , Çünkü . A 440 hp , 80 km / s daha hızlı traktör ya da daha doğrusu kamyon ? Eh , bir traktör olarakLUCTOR arayamazsın : Aynı zamandaön ve arka bağlantı hem de yoksundur . Bunun yerine ,genel Luctor (hızlı ) taşınması için geliştirilmiştir. Aynı zamanda ,traktör sürücü ancakalanına bizim durumumuzda olduğu gibi , çizmek ve bir yükleyici wagon , gübre serpme hatta hackerlar götürmek . Amabaştan başlayalım . Kaputun altında 13 litre kapasiteli ve 323 kW/440 hp ile altı silindirli FPT (hala 3 ) dieselt kenarlı . Kuvvet altı aşamalarındaAllison otomatik şanzıman içine yönlendirilir . Ayrı bir azalma kullanarakçimyükleme araba kullanmak ( 0 ile 40 km / saat veya 0-80 km / h)hız istifa edilir . Tehlikelergaz pedalı ileLuctor olduğunu. Anahtarlama işlemleri vonstatten sorunsuz geçmesini vekarayolu üzerindemotor 80 km / h sadece 1300 turlar döner - uzun bir taşıma için çok zengin ve dizel660 litre. Tabii emniyet kemeri - - Orijinal Trucker Sürüş duygular bir orta oturma konumda gelmekbüyük direksiyonuna . Güvenli Trucker duygular içinLUCTOR şasiön hava süspansiyon yaprak ve arka olduğunu. Ayrıca disk frenler , ABS ve ESP ileeinzelradaufgehängte , yarı monte edilmiş yükleme römorkaynı zaman kısa frenleme mesafeleri de konfor sağlar . Luctor bile kampana frenli erteledi. LUCTOR altındasürücü tren tanıdık Unimog veya MB - trac sürücüleri . Bir merkezi diferansiyel dişlisi , ön ve arka aks (33 / yüzde 66 ) kalıcı güçlendiriliyor. Güçyere getirilebilir , böylece Tabii ki , ön ve arka akslar da kilitlenebilir. Sürekli dört - tekerlek ile ,peşin % 0 ' dır. Sadece aktif kilidi ileön tekerlekler % 7 daha hızlı döndürmek . Dar köşelerde ve yollardaki uzun olmalıdırLUCTOR güreş . Bütün takım sadece 2.55 metre genişliğinde , ama nedeniyle en az 520/70 R 38 ön ve 800/70 Rtekerlek boyutu 38 arka direksiyon için çok az yer bırakır rağmen. Ileri 26 ° ve sadece 8 ° 19 yılı mdönüm Häckskreis artış geride bırakmak . Kamyon olarak kayıtlı için ,ön aks, arka aks için büyük gidonu ile bağlıdır . Bueyer plakanın altında merkezli kendi çevirme halkası üzerinde beldenön aksta sürekli yanar . Yapı 53 m³ Schuitemaker , 44 mm ' lik bir teorik pirzola uzunluğu ( pro 10/2011 ile 8.40 m uzunluğunda , çizilmiş pikap ve 43 metre maksimum bir piyasada mevcut Rapide - yükleme vagon ( 8400 ) : Biz zatenaraç vardı ne .) Bagaj kapağı üzerinde sadecebaş harfleri SC, bu bir öz - yükleme vagonralli versiyonu olduğunu ortaya koymaktadır . Vatan GerçekTuruncu LUCTOR için de bir miting VELDHUIZEN seçti . Tüm şasi dahil boynu sırayla VELDHUIZEN geliştirdi . Üç eksenin iki direksiyon zorlanır. Ön aks , aynı zamanda , ilk eksenin depolama ele siyah, kahverengi tekerlekli motorlar ile donatılmıştır. 10 000 Nm tekerlek başına transfer edilmesi gerekir . Yağının gereken miktarı, 230 barda 300 l / dak eksenel pistonlu pompa içerir. Küçük yağ pompaları istek üzerine mevcuttur . Yarı montearaba eyer plaka . BoşLUCTOR 3 ton ağırlığında . 18 tazami kütlesi . Silo genelindeiçin ,eyer plaka o can, uygun değil ama genelinde gidip boyunca sadece 15 ° ve 8 ° - burada gerekir ücret olmadan zatenfiyat listesinde olduğunu önce bir topu kafa . Bir teknik hayretyükleyici tahrik etmek için vagon kuvvet eğrisi benzer. Nedeniyleartan geometri , beş rulman ve beş eklemler ilekazboynu birliktekuvvetarka aksın üzerinde yüksek olmalı ve geniş açılı kardan militaşınması üzerine LUCTOR aktarılır . Yön transmisyon VELDHUIZEN bir azalma ve değişim ile desteklenmiş bir PTO ZF ( 31.500 ekstra ücret ) ile, 1 000 d / dk ' da 2500 Nm ' ye kadar olan transfer edilebilir . Şarj arabanınmotor 2400 Nm ile korunmaktadır . New Hollandkabin sadece birkaç kelime : iyi bir küpeşte ve kaymaz tırtıllı beş seviyeleri üzerinde dik bir tırmanış sonraeski Häckskreis hızlı transit Farklı ön cam tarafından , örneğin , elde modifiye edilmiştir . Işyeri sessiz ,ön veyanbakış iyi , sadece geriye doğrubakış çok küçük pencereler vekazboynu ile tıkalı . Kabin mekanik askıya alınır . IvecoLUCTOR merkezli yeterli bacak ile oturan, büyük kepçe koltuğuna teşekkürler. Kolçak basit ama fonksiyonel. Klima ve radyo standart vardır . İşte Veldhuizen açık kartlarla oynuyor : kalır. Temel donanımları LUCTOR 206 400 EUR maliyetleri. Yükleme vagonları bağladı iseniz , hala ,büyük hidrolik pompasını ( 9300 Euro) ihtiyaç ters dişli ( 31 500 Euro) ve tabiiyükleme wagon ( 137 000 EUR) ile birliktePTO . Fazlasını isteyenler ,hidrolik tahrik aksı ( 28 000 ) kurmanızı sağlar . Sonra toplam maliyetler içindekitahrik silah ince 412 200 ! Daha fazla bilgi ( Tüm fiyatlar KDV hariç ) : ? Weitwinkelgelenkwelle çalışmaları 70 ° direksiyon açısı da izin verir ve 110 ° döndü . ? Bir lastik basınç kontrol sistemi izler . ? Römork ellesağ ve sol 10 ° eğilebilir . ? Bagaj kapağı açıldıktan sonraarabanınarkaışık taşıyıcı hidrolik geri çekilir . ? Diğer yapılar , gübre serpme, damperli kamyon ve bir yürüyüş zemin römorklar planlanmaktadır . Sonuç :Luctor latince ' güreş savaşçı ' tanımlayanHollandalı öncü demirci Veldhuizen başka bir bebek. O potansiyel müşterilere sadece 440 hp ve aufgesatteltem boynu kargo römork araç boğuşur - ki orada tüm olasılık pek olmaz . Ekibi ile biryolda 80 km / h çünkü Ama o , üzerindekarayolu üzerindekamyon ile alır . Motor - şanzıman yönetimi aferinHollandalı olduğunu. Yol tutuşu ve sürüş duygusu güvenlidir. Ancak , manevra kabiliyetiLuctor boyutları ile güreş . 18 t yükü onun maksimum turuncu yarışçı 412 000 için kesinliklekarayolları üzerinde nadir görülen bir manzara . Tobias Bensingrömork bir eyer plaka üzerinde durmaktadır. Arka aksınpivot noktası sadecepindeki altındadır . Güçyükleme wagon çok sayıda rulman ve millerekabin arkasındaVeldhuizen özel tasarlanmış iletim iletilir . Fotoğraflar : Tovornikrömorkilk eksen hidrolik tahrikli olabilir . Tekerlekler bağımsız askıya havalı süspansiyon ve disk frenler ile donatılmıştır