PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 398
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1454629" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.fptindustrial.com/pdf/700F25F0-584E-4B48-9494-2474678F0D0B/en[/URL]</p><p>1300-1400 rpm max tork , 2000-2300 rpm sabit güç aralığı.</p><p>[URL unfurl="true"]https://perkinsemc.cat.com/pubdirect.ashx?media_string_id=PN3128[/URL]</p><p>Euro 5 normlarını 904j-e36ta serisi motorlar sağlıyor.</p><p>1500 rpm max tork tepesi , 2000-2400 rpm , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri var.</p><p>55-100 kw motor gücü aralığı bulunuyor.</p><p>Zamanlama kayıplarının 500 rpm olması ( 2000 rpm den 1500 rpm devire vites düşülür.) vitesli traktörler için gayette uygundur. İstenirse 2 veya 3 bölücülü powershift vites uygulanabilir.</p><p>FPT 90 kw, Perkins 100 kw güç ihtiyaçlarını karşılıyor.</p><p></p><p></p><p></p><p>Perkins 3.4 lt lik euro4 motor FPT 3.4 lt lik euro4 motorla karakteristik olarak tıpatıp aynıdır.</p><p>Erkunt 3.6 lt lik Deuthz euro4 motor , 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı vardı.</p><p>Perkins 1104d-44ta motorda ise 1100-1500 rpm sabit tork aralığı , 2200-2300 rpm sabit güç aralığı var.</p><p>Sürücü , devir konumları değiştiği için gazlama tepkileri değişecektir.</p><p>Perkins 904j serisi Euro5 motorun Agco-Sisu motorla uzaktan yakından benzerliği bulunmuyor.</p><p>MF 5713S , 1500 rpm max tork tepesi , 2000 rpm max güç tepesi şeklinde bir motor haritası var.</p><p>Başak 2105 serideki 2.9 lt lik 4 silindir Euro5 motorda ise </p><p>1600 rpm max tork tepesi , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri var.</p><p></p><p>"Erkunt ve başak Deutz motor teşvik etmekle yanlış yaptı." sözünüze katılmıyoruz.</p><p>Erkunt , Steyr şanzımanlı Ferguson olarak görülür.</p><p>12*4 şanzıman motorla yürüyen olarak uyuşmaz.</p><p>1400 rpm max tork , 2200 rpm max güç devri olan motorda 800 rpm aralıklı vitesler 400 rpm aralıklı buçuk vitesler 800 rpm zamanlama kayıplı motor için uyumlu sayılır.</p><p>Başak , Mercedes motor karakterinin ne olduğunu daha çözememiş olduğundan ,</p><p>deneme yanılma yöntemiyle ilerlemeye çalışıyor.</p><p>Mercedes motor , 2075 klasik kasa hâlâ rağbet görüyor, diyor.</p><p>1600 rpm max tork devri , 2200-2400 rpm sabit güç aralığı kullanan motorla uyumlu karakteristikte motor modellerine yönelim görmüyoruz.</p><p>Fendt 942 nin motor haritası Steyr ile çok yakın sayılabilir.</p><p>1100 - 1900 rpm sabit tork aralığı , 2000-2400 rpm sabit güç aralığı devirleri.</p><p>Eski traktörlerde Fiat, Same, Landini arasında kalite anlamında çok fark görmüyoruz.</p><p></p><p>Deuthz motorda 60*60 3 bölücülü şanzıman var, </p><p>Hidrolik ön kepçe kullanımlarında </p><p>1300 rpm 30 lt/dk ,</p><p>1600 rpm 65 lt/dk ,</p><p>2000 rpm 60 lt/dk ,</p><p>hidrolik debisi olduğundan 2000 rpm den 1800 rpm veya 1600 rpm devire düşmelerde ,</p><p>motor, şanzıman ve hidrolikler uyumlu olarak çalışıyor.</p><p>Eski nesil motorların 1200-1600 rpm sabit tork aralığı olduğundan vites değiştirmeler düşük devirlerde rahat yapılıyor.</p><p>1800-2000 rpm gazlayan şoför için hiçbir sorun yoktur.</p><p>TTV , kademesiz şanzıman kullanıldığında ise motorun devrinden zaten şikayet olamaz.</p><p>Elimizde çoğu zaman stabile yakın bir motor gücü bulundurmak gerekecektir.</p><p>Biçerdöveri 2400 rpm tam gaz ve güçle süreriz.</p><p>Zaten hidrolik basınçlar , soğutma sistemi, yakıt sistemi , son gazla sürmeye ayarlıdır.</p><p>Yeni nesillerde artık 2000 rpm max güç tepesi devriyle sürülecek olanlar var ama harmanlama işleri için 400 rpm sabit güç aralığı devirleri görmediğimizden mekanik aksama etkileri olur diye çekinmiyor da değiliz.</p><p></p><p>Piston kolu uzayınca motorun huyu çok mu değişiyor.</p><p>Ford kısa strokuyla (piston boyu) 2100 rpm de az yakarken Fiat uzun strokuyla 2200 rpm de az yakıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1454629, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.fptindustrial.com/pdf/700F25F0-584E-4B48-9494-2474678F0D0B/en[/URL] 1300-1400 rpm max tork , 2000-2300 rpm sabit güç aralığı. [URL unfurl="true"]https://perkinsemc.cat.com/pubdirect.ashx?media_string_id=PN3128[/URL] Euro 5 normlarını 904j-e36ta serisi motorlar sağlıyor. 1500 rpm max tork tepesi , 2000-2400 rpm , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri var. 55-100 kw motor gücü aralığı bulunuyor. Zamanlama kayıplarının 500 rpm olması ( 2000 rpm den 1500 rpm devire vites düşülür.) vitesli traktörler için gayette uygundur. İstenirse 2 veya 3 bölücülü powershift vites uygulanabilir. FPT 90 kw, Perkins 100 kw güç ihtiyaçlarını karşılıyor. Perkins 3.4 lt lik euro4 motor FPT 3.4 lt lik euro4 motorla karakteristik olarak tıpatıp aynıdır. Erkunt 3.6 lt lik Deuthz euro4 motor , 1400-1800 rpm sabit tork aralığı , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı vardı. Perkins 1104d-44ta motorda ise 1100-1500 rpm sabit tork aralığı , 2200-2300 rpm sabit güç aralığı var. Sürücü , devir konumları değiştiği için gazlama tepkileri değişecektir. Perkins 904j serisi Euro5 motorun Agco-Sisu motorla uzaktan yakından benzerliği bulunmuyor. MF 5713S , 1500 rpm max tork tepesi , 2000 rpm max güç tepesi şeklinde bir motor haritası var. Başak 2105 serideki 2.9 lt lik 4 silindir Euro5 motorda ise 1600 rpm max tork tepesi , 2000-2200 rpm sabit güç aralığı devirleri var. "Erkunt ve başak Deutz motor teşvik etmekle yanlış yaptı." sözünüze katılmıyoruz. Erkunt , Steyr şanzımanlı Ferguson olarak görülür. 12*4 şanzıman motorla yürüyen olarak uyuşmaz. 1400 rpm max tork , 2200 rpm max güç devri olan motorda 800 rpm aralıklı vitesler 400 rpm aralıklı buçuk vitesler 800 rpm zamanlama kayıplı motor için uyumlu sayılır. Başak , Mercedes motor karakterinin ne olduğunu daha çözememiş olduğundan , deneme yanılma yöntemiyle ilerlemeye çalışıyor. Mercedes motor , 2075 klasik kasa hâlâ rağbet görüyor, diyor. 1600 rpm max tork devri , 2200-2400 rpm sabit güç aralığı kullanan motorla uyumlu karakteristikte motor modellerine yönelim görmüyoruz. Fendt 942 nin motor haritası Steyr ile çok yakın sayılabilir. 1100 - 1900 rpm sabit tork aralığı , 2000-2400 rpm sabit güç aralığı devirleri. Eski traktörlerde Fiat, Same, Landini arasında kalite anlamında çok fark görmüyoruz. Deuthz motorda 60*60 3 bölücülü şanzıman var, Hidrolik ön kepçe kullanımlarında 1300 rpm 30 lt/dk , 1600 rpm 65 lt/dk , 2000 rpm 60 lt/dk , hidrolik debisi olduğundan 2000 rpm den 1800 rpm veya 1600 rpm devire düşmelerde , motor, şanzıman ve hidrolikler uyumlu olarak çalışıyor. Eski nesil motorların 1200-1600 rpm sabit tork aralığı olduğundan vites değiştirmeler düşük devirlerde rahat yapılıyor. 1800-2000 rpm gazlayan şoför için hiçbir sorun yoktur. TTV , kademesiz şanzıman kullanıldığında ise motorun devrinden zaten şikayet olamaz. Elimizde çoğu zaman stabile yakın bir motor gücü bulundurmak gerekecektir. Biçerdöveri 2400 rpm tam gaz ve güçle süreriz. Zaten hidrolik basınçlar , soğutma sistemi, yakıt sistemi , son gazla sürmeye ayarlıdır. Yeni nesillerde artık 2000 rpm max güç tepesi devriyle sürülecek olanlar var ama harmanlama işleri için 400 rpm sabit güç aralığı devirleri görmediğimizden mekanik aksama etkileri olur diye çekinmiyor da değiliz. Piston kolu uzayınca motorun huyu çok mu değişiyor. Ford kısa strokuyla (piston boyu) 2100 rpm de az yakarken Fiat uzun strokuyla 2200 rpm de az yakıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 398
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt