PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 398
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Göktürk." data-source="post: 1454621" data-attributes="member: 25349"><p>''Perkins Euro 5 standartlarını karşılayacak motor veremediği için FPT motor kullandık'' diyor Hattat yetkilisi.</p><p>Euro 3A lar ise, yasalar izin verdiği sürece üretilecekmiş.</p><p>Hattat işi çok ilerletti. Valtra ile arkadaşlığı teknik olarak çok şeyler kazandırmış.Döküm,hidrolik,dişli üretimleri de olduğundan Hattat basit bir toplama traktörün çok ilerisine geçti.</p><p>240'a bile, çift çeker, turbo intercooler common rail FPT motor, 12+12 shuttle şanzıman koydu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Göktürk., post: 1454621, member: 25349"] ''Perkins Euro 5 standartlarını karşılayacak motor veremediği için FPT motor kullandık'' diyor Hattat yetkilisi. Euro 3A lar ise, yasalar izin verdiği sürece üretilecekmiş. Hattat işi çok ilerletti. Valtra ile arkadaşlığı teknik olarak çok şeyler kazandırmış.Döküm,hidrolik,dişli üretimleri de olduğundan Hattat basit bir toplama traktörün çok ilerisine geçti. 240'a bile, çift çeker, turbo intercooler common rail FPT motor, 12+12 shuttle şanzıman koydu. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 398
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt