PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 285 S 4x4 kapaktan yağ atıyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1441112" data-attributes="member: 76199"><p>Bosch pompanın farklı çeşitleri var, özellikle Alman malı olanların çekişe etkisi olduğu fark ediliyor.</p><p>Eski pompalarda motor devri azaldıkça pompanın kendinden deviri korumaya yönelik iç kısmında parçası bulunuyor.</p><p>Motora bayıldıkça yakıt veriyor ve geç bayılmasını sağlıyor.</p><p>Uzel yapımı, MF ler , LDA olmadan iyi devirlenebilen özellik gösteriyor.</p><p>Yeni nesil pompalarda bu işi LDA denen parça yapıyor.</p><p>Hindistan malı Bosch pompalar , düz pompa tipinde.</p><p>Erkunt larda yıldız pompa ve LDA ile verim alınıyor.</p><p>Motorların tork rezervleri %30 gibi .</p><p>MF 5400 seride motorun tork rezervi %37 gibi olduğundan </p><p>Fiat 640 gibi şahlanan motor yapısı var.</p><p>Koltuğa yaslayan , zor alandan kaçışlarda motorda %40 gibi tork rezervi olması gerekiyor.</p><p>Battığı yerden kendini alabilen traktör modeli cazip görünüyor.</p><p>MF 5400 serisi yarı otomatik şanzıman kullandığından ,</p><p>motor devri 1600-1800 rpm aralığında bayılmayan ve stabil çalışabilen motor taşıyor.</p><p>Böylelikle powershift vitesleri rahatlıkla kullanabiliyor.</p><p>Erkunt taki Perkins motorlar 1400-2000 rpm arasını orta kompresyonda kullanıyor.</p><p>1600-1800 rpm arası çok stabil çalışmazlar.</p><p>Motor karakteristiğinden kaynaklı farklar var,</p><p>Mazot pompası ve LDA , motor ayarlarının çok küçük bir detayıdır.</p><p>Tork rezervi %20 olan bir motora yakıtı içirme yapsak huyu çok değişemez.</p><p>Hidromek kepçe, 102 hp , 405 n.m. tork motor kullanıyor.</p><p>Araç ağırlığı 5 ton , yükle 5,5 ton gelir.</p><p>Erkunt 105 E+ , 1,5 ton 3 soklu dönerli bir pullukla yeter toplam ağırlığa ulaşır.</p><p>Traktör, dolu olarak , motor iyi baskılanmış olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1441112, member: 76199"] Bosch pompanın farklı çeşitleri var, özellikle Alman malı olanların çekişe etkisi olduğu fark ediliyor. Eski pompalarda motor devri azaldıkça pompanın kendinden deviri korumaya yönelik iç kısmında parçası bulunuyor. Motora bayıldıkça yakıt veriyor ve geç bayılmasını sağlıyor. Uzel yapımı, MF ler , LDA olmadan iyi devirlenebilen özellik gösteriyor. Yeni nesil pompalarda bu işi LDA denen parça yapıyor. Hindistan malı Bosch pompalar , düz pompa tipinde. Erkunt larda yıldız pompa ve LDA ile verim alınıyor. Motorların tork rezervleri %30 gibi . MF 5400 seride motorun tork rezervi %37 gibi olduğundan Fiat 640 gibi şahlanan motor yapısı var. Koltuğa yaslayan , zor alandan kaçışlarda motorda %40 gibi tork rezervi olması gerekiyor. Battığı yerden kendini alabilen traktör modeli cazip görünüyor. MF 5400 serisi yarı otomatik şanzıman kullandığından , motor devri 1600-1800 rpm aralığında bayılmayan ve stabil çalışabilen motor taşıyor. Böylelikle powershift vitesleri rahatlıkla kullanabiliyor. Erkunt taki Perkins motorlar 1400-2000 rpm arasını orta kompresyonda kullanıyor. 1600-1800 rpm arası çok stabil çalışmazlar. Motor karakteristiğinden kaynaklı farklar var, Mazot pompası ve LDA , motor ayarlarının çok küçük bir detayıdır. Tork rezervi %20 olan bir motora yakıtı içirme yapsak huyu çok değişemez. Hidromek kepçe, 102 hp , 405 n.m. tork motor kullanıyor. Araç ağırlığı 5 ton , yükle 5,5 ton gelir. Erkunt 105 E+ , 1,5 ton 3 soklu dönerli bir pullukla yeter toplam ağırlığa ulaşır. Traktör, dolu olarak , motor iyi baskılanmış olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Hattat 285 S 4x4 kapaktan yağ atıyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt