PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1464255" data-attributes="member: 76199"><p>Kolay gelsin.</p><p>Römorkta damper pistonunun konumu değiştirilebilir.</p><p>Alt kısmı römorkun orta kısmında, üst kısmı römorkun ön tarafına yakın koyulabilir.</p><p>Aynı pistonu kullanarak biraz daha fazla kaldırma kapasitesi ve daha fazla dikme açısı elde etmiş oluruz.</p><p>Kriko, römorka önden bakıldığında sol kısma yerleştirilmiş,</p><p>Krikoyu kaldırmak için kolunu saat yönünde çeviririz, sağ tarafa yerleştirilmiş olsaydı, üzerine kuvvet uygulamamız rahat olurdu.</p><p>Çamurlu yola girdiğimizde, römorku yıkaması zor olan kısım lastiklerin üst kısmı , römorkun altı oluyor.</p><p>Çıkarılabilir ve lastiklerin üst kısmını tam kapatan bir çamurluk dizaynı yapılabilir.</p><p>Çamurluk arkasına pas pas koyulabilir ama fazlada uzun olmamalı , siloya silaj indirirken ters çevrilip teker arasına sıkışıyor ve kopuyor.</p><p>Mısır silolarında yana devirmeli rampalar mevcut, römorkun yan kapakları ilavelerden menteşeli olarak dizayn edilebilir, alt kısmı kancalı tip yapılabilir.</p><p>Tekerlerin jant göbeklerine bir gresörlük ve tahliye deliği bırakılabilir, fazla yağlamada keçeleri bozup kampana içine yağ vermez, balataları yağlamaz.</p><p>Römorkun lastiği patlamaz diye bir şey yok, krikoyu rahat kullanmak için krikonun ucunun kaymayacağı kriko dayanma noktaları olmalıdır.</p><p>Römork dolabında tekeri sökebileceğimiz aparatlar bulunmalıdır.</p><p>Römorkun üst kısmında brandası olmalıdır.</p><p></p><p>Bereketli olsun. Allah yemeyi nasip etsin.</p><p>Çok kurak bir yıl geçiriyoruz, bizde o kadar alamayacak kişilerde olur.</p><p>Düzdeki taban araziden 350-380 kg/dk biçebiliyorduk ama 200 kg/dk görürsek ne âlâ.</p><p>Biçimler, Eylül ayında yapılıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1464255, member: 76199"] Kolay gelsin. Römorkta damper pistonunun konumu değiştirilebilir. Alt kısmı römorkun orta kısmında, üst kısmı römorkun ön tarafına yakın koyulabilir. Aynı pistonu kullanarak biraz daha fazla kaldırma kapasitesi ve daha fazla dikme açısı elde etmiş oluruz. Kriko, römorka önden bakıldığında sol kısma yerleştirilmiş, Krikoyu kaldırmak için kolunu saat yönünde çeviririz, sağ tarafa yerleştirilmiş olsaydı, üzerine kuvvet uygulamamız rahat olurdu. Çamurlu yola girdiğimizde, römorku yıkaması zor olan kısım lastiklerin üst kısmı , römorkun altı oluyor. Çıkarılabilir ve lastiklerin üst kısmını tam kapatan bir çamurluk dizaynı yapılabilir. Çamurluk arkasına pas pas koyulabilir ama fazlada uzun olmamalı , siloya silaj indirirken ters çevrilip teker arasına sıkışıyor ve kopuyor. Mısır silolarında yana devirmeli rampalar mevcut, römorkun yan kapakları ilavelerden menteşeli olarak dizayn edilebilir, alt kısmı kancalı tip yapılabilir. Tekerlerin jant göbeklerine bir gresörlük ve tahliye deliği bırakılabilir, fazla yağlamada keçeleri bozup kampana içine yağ vermez, balataları yağlamaz. Römorkun lastiği patlamaz diye bir şey yok, krikoyu rahat kullanmak için krikonun ucunun kaymayacağı kriko dayanma noktaları olmalıdır. Römork dolabında tekeri sökebileceğimiz aparatlar bulunmalıdır. Römorkun üst kısmında brandası olmalıdır. Bereketli olsun. Allah yemeyi nasip etsin. Çok kurak bir yıl geçiriyoruz, bizde o kadar alamayacak kişilerde olur. Düzdeki taban araziden 350-380 kg/dk biçebiliyorduk ama 200 kg/dk görürsek ne âlâ. Biçimler, Eylül ayında yapılıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt