PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1400534" data-attributes="member: 76199"><p>Fendth 313 için yazılımda beygir artmasına fazla gerek yok gibi duruyor.</p><p>Yazılım uygulamalarında, sadece tork arttırımına gidilerek yapılacak yazılımlar bulunuyor.</p><p>Fendth 313, aktif kullanılan motor devirleri 1600-1800 rpm aralığıdır, 2000 rpm max güç noktasıdır.</p><p>+60 n.m. + 0HP , stage 1 bir yazılım türü yeterli olması gerekir.</p><p>Motor anma gücünde çalışmayacağı için beygir arttırımına gerek görmüyoruz.</p><p>Kademesiz şanzımanlarda motorun devir değiştirmeden çalışması bekleniyor.</p><p>İki çeşit dizayn yapılabilir.</p><p>1. çeşit , torku yüksek tutup ani yük değişiminden motor etkilenmesin , şanzıman yağ basıncıyla traktör hızını ayarlasın.</p><p>2. çeşit , motorun tork rezervini yüksek tercih etmekle yapılıyor ve max tork devri üstünde ve anma gücünde iki farklı güç altında çift kavrama şanzıman çalışabiliyor.</p><p>Fendth 313, stabil çalışmalı bir motor tercih ediyor ve tork miktarı kademesiz şanzımana göre tercih edilmiş.</p><p>Farklı bir örnek olarak JD 6115M , 115 hp motor gücü bulunuyor ama anma gücü 1900 rpm de çalışabildiği için beygir sayısını da yükseltmek gerekiyor.</p><p>+100 n.m. , +50 hp gibi yazılım atılabiliyor , şanzımanı ağır tip olduğu için tolere edebilir.</p><p>JD 6125R , hafif yük taşımada 1400 rpm , nakliye işlerinde 1900 rpm devirle römork taşıyacaktır.</p><p>Motor gücü yönetimi olarak iki farklı devir seçeneği bulunmaktadır.</p><p>Çift kavrama şanzımanın çalışma prensibi ile Vario şanzımanın çalışma prensibi farklıdır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1400534, member: 76199"] Fendth 313 için yazılımda beygir artmasına fazla gerek yok gibi duruyor. Yazılım uygulamalarında, sadece tork arttırımına gidilerek yapılacak yazılımlar bulunuyor. Fendth 313, aktif kullanılan motor devirleri 1600-1800 rpm aralığıdır, 2000 rpm max güç noktasıdır. +60 n.m. + 0HP , stage 1 bir yazılım türü yeterli olması gerekir. Motor anma gücünde çalışmayacağı için beygir arttırımına gerek görmüyoruz. Kademesiz şanzımanlarda motorun devir değiştirmeden çalışması bekleniyor. İki çeşit dizayn yapılabilir. 1. çeşit , torku yüksek tutup ani yük değişiminden motor etkilenmesin , şanzıman yağ basıncıyla traktör hızını ayarlasın. 2. çeşit , motorun tork rezervini yüksek tercih etmekle yapılıyor ve max tork devri üstünde ve anma gücünde iki farklı güç altında çift kavrama şanzıman çalışabiliyor. Fendth 313, stabil çalışmalı bir motor tercih ediyor ve tork miktarı kademesiz şanzımana göre tercih edilmiş. Farklı bir örnek olarak JD 6115M , 115 hp motor gücü bulunuyor ama anma gücü 1900 rpm de çalışabildiği için beygir sayısını da yükseltmek gerekiyor. +100 n.m. , +50 hp gibi yazılım atılabiliyor , şanzımanı ağır tip olduğu için tolere edebilir. JD 6125R , hafif yük taşımada 1400 rpm , nakliye işlerinde 1900 rpm devirle römork taşıyacaktır. Motor gücü yönetimi olarak iki farklı devir seçeneği bulunmaktadır. Çift kavrama şanzımanın çalışma prensibi ile Vario şanzımanın çalışma prensibi farklıdır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt