PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1399968" data-attributes="member: 76199"><p>Optimum sürüş yakalayabilmek için fazla büyük ekipman kullanmamak gerekiyor.</p><p>Motorlar, rektefiye yakınmış gibi çalışma dizaynı var.</p><p>400 hp lik modeller , 5,5 km/h hızda optimum çeki gücünde, max tork noktasının biraz üzeri devir tercih ederek 8 li pulluk çekiyor.</p><p>Aynı karakteristik 5 sınıfı modellerde de var, kumsal ve organik maddesi dolu , sürümü kolay araziye göre dizayn var.</p><p>Motor kompresyonları da yakıt azaltmak için bir tık düşük dizayn yapılmış , pistonlar da sert çalışma için 3. segman kullanımına gidilebilir.</p><p>Yakıtı bir miktar arttıracaktır ama motor kompresyonu iyileşecektir.</p><p>Toprak işlemeye devamlı seri sonu model tavsiyesi vermiştik ama motor seri sonu da olsa yazılım gerekiyor.</p><p>Tork eğrilerinin şekil bozuklukları mevcuttur.Sert çalışmalı motorlarında patinaj istekleri yüksek , lastik havası indirip çalışırız diyende çıkmaz.</p><p>Fendth 313 için SCR nin iptal edilmesi çok anlam taşımaz, EGR ve DPF iptali gerekir, gaz pedalı tepkilerini iyileştiren yazılımlarda oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1399968, member: 76199"] Optimum sürüş yakalayabilmek için fazla büyük ekipman kullanmamak gerekiyor. Motorlar, rektefiye yakınmış gibi çalışma dizaynı var. 400 hp lik modeller , 5,5 km/h hızda optimum çeki gücünde, max tork noktasının biraz üzeri devir tercih ederek 8 li pulluk çekiyor. Aynı karakteristik 5 sınıfı modellerde de var, kumsal ve organik maddesi dolu , sürümü kolay araziye göre dizayn var. Motor kompresyonları da yakıt azaltmak için bir tık düşük dizayn yapılmış , pistonlar da sert çalışma için 3. segman kullanımına gidilebilir. Yakıtı bir miktar arttıracaktır ama motor kompresyonu iyileşecektir. Toprak işlemeye devamlı seri sonu model tavsiyesi vermiştik ama motor seri sonu da olsa yazılım gerekiyor. Tork eğrilerinin şekil bozuklukları mevcuttur.Sert çalışmalı motorlarında patinaj istekleri yüksek , lastik havası indirip çalışırız diyende çıkmaz. Fendth 313 için SCR nin iptal edilmesi çok anlam taşımaz, EGR ve DPF iptali gerekir, gaz pedalı tepkilerini iyileştiren yazılımlarda oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Günün İşinden Bir Fotoğraf ve Yorum
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt